http-equiv='refresh'/>

12 Kasım 2012 Pazartesi

Oynatmaya Az Kaldı Doktorum Nerde

Bir güzel kız yüzünden çıldıracağım. Fatih Erkoç bu şarkıyı kime yazdı bilmiyorum ama bu sözler beni daha doğrusu zavallı kocamla ikimizi anlatıyor şu günlerde. Aklımızı oynattıran kız da tahmin edeceğiniz üzere Eda’dan başkası değil. 2 aydır uyku uyutmuyor bize geceleri. 2 ay öncesinde ne kadar şanslıymışım meğer. Gece 3-4 kez kalkıyor diye sızlanırdım bir de, kendimi bilmezlik işte. Yaş büyüdükçe dört üçe, üç ikiye inse razıyım derken tam tersi oldu. Sayı azalacağı yerde artıyor.

Gece gezmediğimiz oda kalmıyor. Oraya gidelim babaaa çığlıklarıyla Bahadır “oraya” nın neresi olduğunu anlamaya çalışıp açıklama gelmeyince kucağında kızı ve elinde battaniye salondaki koltuğa atıyor kendini. Çok geçmeden yine ağlama krizi ve yine oda değişimi.

E:Eda, H:Hatice, B:Bahadır


Gece oda oda dolaşmamızı böyle özetledim. Karmaşık oldu biraz ama gecelerimiz aynen böyle karışık, dolaşık ve uzun. Ok işaretleriyle gösterdiğim sürelerde durmadan ağlıyor. Ağrısı olduğu için değil, karnı aç olduğundan değil. En sinir bozucusu da bu zaten. Sebepsiz ağlıyor. Ne kucağa alıp sakinleştirmek mümkün, ne laf anlatmak. O anda sadece ağlayacak. Bu sefer bizim sinirler geriliyor, bünye çöküyor. Kulaklarım haftalardır çın çın, her saniye çınlıyor.

Her sabah sakin sakin anlatıyoruz böyle yapmaması gerektiğini. Kendisi de kabul ediyor. Bir daha yaramazlık yapmıcam söz! Fazla mı üstüne gittik acaba, bu konuyu çok konuşmayalım bakalım dedik. Bu yöntem de fayda etmedi. Anladığım kadarıyla alışkanlığa dönüştü bu. Gece belki de rüya görüp korkuyor diye yanımda yatırmak istediğimde “yatağımda yatmak istiyorum” diye inat ediyor.

Bu akşam anneannede kalacak. Aksi halde Bahadırla bizden hayır gelmeyecek. Şaşkın şaşkın dolanıyoruz ortalıkta. İşin tuhafı annemde kaldığında yapmıyor bunu. İkisi birlikte uyuyorlar, o yüzden olabilir. Bize yaptığı her zamanki gibi naz mı diyeyim şımarıklık mı eşşeklik mi bilmiyorum.
Düzelecek inşallah. Düzelsin lütfen.
HB

6 yorum:

ZeyneP dedi ki...

Abbboooooovvvv!!!
Bak sen cadıya ya... Umarım en kısa sürede düzelir. Acaba sizdeki tedirginlik mi onu geceleri cadıya dönüştürüyor. Baksana anneannede kalıyormuş. Ay! Bilemedim ki...
Allah sabır versin.
:S

Hüma Kuşu dedi ki...

Merhaba, zor bir dönem geçiriyorsunuz anlaşılan. Öncelikle kolay gelsin diyorum sonra da naçizane bir tavsiyem var. Sabiha Paktuna'yıl biliyorsundur onun kitaplarını belki de okumuşsundur böyle zamanlarda insan bildiğini de unutuyor ancak (ben konunun uzmanı filan değilim bu arada)ben yazını okuyunca ve Sabiha Paktuna'nın kitaplarında yazdıklarını düşününce bu çocuğun başka bir sıkıntısı var ve bu şekilde kendini gösteriyor herhalde diye düşünmeden edemedim hele ki anneannede güzel güzel uyuyup evde olay çıkardığı için. Bence bunu şımarıklık olarak algılamayın ve başka bir şey olabilir mi diye bir düşünün derim.
kolaylıklar
mine oskay
http://mineoskay.blogspot.com/

SadeAnne dedi ki...

Zeynep; anneannede ayrı odada yatmıyor. O yüzden mi acaba diyorum. Hiçbir sorunu yoktu birkaç ay önceye kadar. Ne düzeninde değişiklik oldu ne başka bir şeyde. Neden böyle yapıyor anlamak çok zor.

SadeAnne dedi ki...

Mine Hanım; Sabiha Paktuna’yı biliyorum. Yazılarını da okuyorum vakit buldukça. Dediğiniz ihtimali düşünmedim değil ama bir sıkıntı bulamadım buna sebep olacak. Gün içinde maşallah keyfi yerinde. Her dediği yapılıyor, öyle mızmız ve mutsuz bir çocuk değil çok şükür. Bütün derdi uykuda. Gece yattığımızda daha doğrusu yatağına yatırdığımda yanında oturmamı ve elini tutmamı istiyor. Dediğini yapıyorum, uyuyana kadar yanında kalıyorum. Sonra uyandığı vakit yanında bulamadığı için mi ağlıyor acaba diyorum ama ağladığı anda yanına koşuyorum zaten. Nasıl bir yol izlemeliyim hakkaten bilemedim. Bazen yine yanımda mı yatırsam tüm gece diyorum. Yine bana uyku olmayacak ama en azından o huzurlu olur belki.

AdanınAnnesi dedi ki...

Çok üzüldüm inan.. İnşallah en kısa zmaanda güzel uykular uyur. Annesine babasına uyutur!
Çok zor bir durum ya. Bir dönem Ada'a sabaha karşı uyanıyordu hep! Yer yatağı yapmıştık. butün yaz orda keyifle uyudu. kıs gelince tekrar yatağında uyuyor şükür şimdilk birşey yook!

Let's Party dedi ki...

blogumu yenı açtım takıbıme beklerım  bende sızı takıbe aldım

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Recent News