http-equiv='refresh'/>

22 Kasım 2012 Perşembe

Tek ojeli kız



Akşam demiştim ya; ev halkı uyumuşken biraz kitap okuyayım hem de ojelerim kurusun bu sırada diye. Bunun üzerine sabah Eda hanımlar yatağından süt emredince aramızda şöyle bir diyalog yaşandı.

E:Anneeeee süt (devamında klasik haline gelmiş sözleri: ama biberondan, ama çok, ama ballı)
H:Tamam kızım getiriyorum hemen. (Koşa koşa mutfağa gidilir, süt ısıtılır, talimata uygun bir şekilde içine bal ilave edilir)

Biberon eline uzatılmışken;
E:Aaa mavi oje sürmüşsün.

İç sesim:Yuh kızım ya sabahın köründe nasıl farkettin!

H:Evet kızım, beğendin mi?
E:Çok beğendim, bana da sürsene (tam beklediğim gibi)

Sabah makyaj yaparken yanımda oluyor çoğu zaman uyanmış olduğu için. Ona da sürmemi istiyor tabi açıklıyorum 1 saat çocukların makyaj yapmadığını. En sonunda bu açıklamalar baygınlık getirdi kızda, yenik düştüm ve bu hevesini bebekleriyle gidermesi için oyuncak makyaj malzemeleri aldım. Çelişkiye bak! Çocuklar makyaj yapmaz ama oyuncak da olsa bebekleri süsle süsleyebildiğin kadar. Aldım da pek oynadığı yok zaten. Alınan her oyuncak gibi onun da yüzüne bakmaz oldu.

Eda ile kuaföre gittiğim bir gün beni beklemekten sıkılmış halde etraf kurcalamaya çalışırken kuaförde makyajdan sorumlu hatun Eda’yı yanına çağırıp oje sürmeyi teklif etmiş. Yabancılardan şeker almadığımız gibi her söylediklerine de tamam demiyoruz öyle değil mi? En azından bunu öğretebilmiş olmanın gururunu yaşattı bana o gün kızım.Geldi, abla böyle böyle diyor diye bana söyledi. Ben de yine aynı sıkıcılıkla çocukların oje sürmeyeceğini söyledim. Benim ojeyle çok derdim yok da Eda parmağını emdiği için oje yasak kendisine. Baktım hevesli hevesli bakıyor o gün, tamam tek tırnağına sürebilir dedim. Muhtemelen kız renk seçtirdi bizimkine, mavi ojesiyle geldi yanıma salınarak.

Sabah da benim mavi ojeleri görünce uyku muyku kalmadı gözünde. Çıkmak üzere olan ojesini yeniledik. Yine tek tırnak ojeyle kaldığımız yerden devam ediyoruz.

Demek ki neymiş, oje sürmesini istemiyorsan sen de sürmeyeceksin. Tıpkı yanında abur cubur yememek gibi bir şey bu da. İkisinden de zor vazgeçerimya hadi bakalım.

HB

2 yorum:

AdanınAnnesi dedi ki...

:)
Harikasınız ana-kız
oje rengi tercihiniz de öylee
Bakalım biz ne zaman başlıycaz oje muhabbelerine :) güzel olsa gerek

SadeAnne dedi ki...

Teşekkür ederiz ;) Ben oje sürmeye daha doğrusu almaya bayılan biriyim. Aynı renk 2 ayrı marka bile aldığımı farkettim. Hastalık gibi bir şey :)
Yakında başlarsınız, az kaldı :)

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Recent News