http-equiv='refresh'/>

30 Kasım 2012 Cuma

Yarın Bana Cuma Olsun

Bizim iple çektiğimiz Cuma gününün Eda ve annem için önemi ayrı. Cuma günleri BİM’lere uygun fiyatlı ürünler getiriliyor. Her hafta farklı şeyler. Mesela ütü, saklama kapları, blender, gibi gibi. Bunların yanında çocuklar için de türlü türlü oyuncaklar satılıyor her hafta. Fiyat olarak yine uygun piyasaya göre.

Annemlerin evinin yakınına BİM açıldığından beri annem istisnasız her Cuma orada. Her gittiğinde de eli dolu dönüyor. Alışverişi ve mağazalarda gezmeyi sever zaten. Babam, işin bütçe tarafını düşünüyor olabilir, ben de Eda’nın önüne bu kadar oyuncak serilmesiyle ilgileniyorum. Her Cuma yeni oyuncak almaya alıştı. Evde gereksiz oyuncak kalabalığı. Alma artık diye uyarıyorum daha Perşembeden ama nafile. Bugün telefon ettiğimde yine ordan gelmişti. Off yine mi deyince de “Yok yok bir şey almadım, sadece Eda’ya tren aldım. İstiyordu zaten ne zamandır” dedi. Ah annecim, bağımlısı oldu bu cumaların :)

Bana gelinceyse “ne alışverişi yine” Bu haftasonu Eda’yı bırakıp biraz dolaşmak istediğimi söyledim. Eda ile alışveriş imkansız malum. Ne alacakmışım yine..Bir sürü kışlığım varmış zaten. Gel ikimiz gidelim desem koşar valla ama planda o olmayınca gönlüne yatmıyor. Geçen akşam şirketin bize verdiği ayakkabıları götürmüştüm iş çıkışı. Annemle Bahadır’ın görünce tepkisi: aa tam senin istediğin gibi modeli. Sen de böyle yarım bot istiyordun, hem bak dolgu topuk. İyi oldu, bu kış idare edersin artık.
Oldu canııım. Yarın da benim cumam, kendimi alışverişe veriyorum. Nokta. J

HB

10 yorum:

Mine Gülden Çevik Oskay dedi ki...

valla benzer bir durum bizde de var bizimkiler her hafta gitmese de her parka gittiklerinde uğruyorlar A101'e hatta hüma orayı oyuncakçı zannediyor o derece. yalnız ben oradan alınan oyuncakları hiç mi hiç beğenmiyorum o nedenle hüma iki üç gün oynuyor sonraa hoop çöpe atıyorum ya da eve gelen birine filan veriyorum.zira bence oyuncak işi ciddi bir iş marketten oyuncak alınmaz üşenmedim bu konu ile ilgili iki tane yazı bile yazdım :)

http://mineoskay.blogspot.com/2012/11/oyuncak-oyuncak.html

http://mineoskay.blogspot.com/2012/11/oyuncak-almann-zorluklar.html




SadeAnne dedi ki...

Evet okumuştum yazılarınızı,elinize sağlık. Oyuncak çok dikkat edilmesi gereken bir konu. Bir sürü de para akıtılıyor. Buraya gelenlerin kalitesi fena değil. Bizim dışarıdan aldığımız plastik sallanan at gelmiş mesela geçenlerde. Birebir aynı ürün, daha uygun fiyata.

hayat paylaştıkça dedi ki...

Evet bizimkilerdede öyle bir durum varya eşimin ailesindede bimden oyuncak alma durumu:)
Aynen bizimde alışverişe vermemiz lazım kendimizi dimi ama:)
SEVGİLER DERYA

SadeAnne dedi ki...

Verelim valla rahatlayalım azıcık :)
Benden de sevgiler..

BaHaR dedi ki...

Ben de kızıma barbinin sıvı sabununu,duş jelini bir de leke çıkarıcı aldım,önceden ben de çok takip ederim şimdi bıraktım,yani azalttım,sevgiler

sezobigo dedi ki...

git alışverişini yap ,varsa bu fırsatın kaçırma derim ben:)
oyuncak işi herkeste aynı galiba:)

Mine Gülden Çevik Oskay dedi ki...

nasıl geçti alışveriş?? biz de alışverişteydik hümayla ama kendime 1 defter 2 de kalem alabildim :D
gerisi zaten hümaya...standart :)
hiç bitmiyor ki eksikler.. ki bu sene geçen seneden de bazı şeylerini giyebildiği için şanslıyız yine..

SadeAnne dedi ki...

BaHaR, bağımlılık yapıyor sanırım. Bırakması zor :))

SadeAnne dedi ki...

sezobigo; yaptım şekerim. Belim ağrıyana kadar gezdim. ama koştur koştur gezmeye o kadar alışmışız ki yine hiç durmadan ve o şekilde dolaştım :)

SadeAnne dedi ki...

Mine; güzeldi. kendime kazak aldım bir sürü. eskileri giyemiyorum çünkü zevklerim tamamen değişmiş durumda. artık uzun ve bol şeyler istiyorum hep. eskilerse boğazlı, kısa ve dar. dolabı yavaş yavaş yeniliyorum o yüzden :)
Eda'ya da aldım tabi, standart, ona bakmadan durabilir miyim?

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Recent News