http-equiv='refresh'/>

4 Eylül 2012 Salı

Aldıkverdik

Kocacığımın Polonya’ya gidişiyle Pazar günü kendimi alışverişe verdim. Öğlen 1 buçuktan akşam 7’ye kadar elimde poşetlerle dolaştım durdum desem bana deli demezsiniz umarım. Arada bir yemek molası verdim o kadar. Dolaşmaktan değil, poşet taşımaktan yoruldum. Arabayı da uzağa bırakmıştım biraz, bırakıp dönmek de zor geldi. Sırtımda bir sürü kulunçum var artık.
Alışverişte beni en çok mutlu eden şey hediye almak oluyor. Anneme, babama, Bahadır’a ve tabi Eda’ya aldığım hediyeler kendim için aldığım şeylerden daha iyi geliyor bana. Bu arada Bahadır ve hediye demişken, eğer Polonya’dan eli boş dönerse bir hesaplaşmamız olacak kendisiyle, yazıyorum buraya. Hediye vermek kadar almayı da severim :)

C&A mağazasının çocuk bölümünü seviyorum. Hem ürünleri güzel hem de fiyatları uygun. Eda’ya buradan pijama ve patik aldım. İkili patikleri 9 TL’ye aldım hem de. Geçen kış çok kullanışlı bulmuştum yine buradan aldığımız patikleri. Ayak numarası çabuk değiştiği için yenisini almak gerekti. O fiyata bulunca da kışı bekleyemedim. Eve gittiğimde patikleri gören ayakkabı delisi kızım bu sıcakta ayağına geçiriverdi anında.

Little swimmers kafada..Değişik Eda stillerinden bir örnek


Anneme aldığım hediye üzerine uymayınca sıcağı sıcağına gidip değiştirelim dedik. Bu sefer Eda ile düştük Korupark yollarına. Eda ayağındaki patiklerle gitmek için binbir inat gösterisinde bulundu. Zorlukla ayağından çıkardıktan sonra bu kez araba koltuğuna oturmamak için diretti. Ne zor çocukla dışarı çıkmak!

Sadece aldıklarını değiştirmek üzere alışveriş merkezine giden 3 bayan sizce gerçekten sadece onları değiştirerek eve dönebilir mi? Elbette zor. Calzedonia diye bir mağaza var. Penti benzeri; çorap, çamaşır, mayo gibi şeyler satıyor. Önünden geçerken baktık güzel mayolar var. Üst 30 lira, alt 15. Kaçar mı? Alt kısmı ipli mayoları sevmiyorum ben. Mümkünse kapkalın olacak kenarları. Görüntüsü de daha hoş geliyor, hem daha rahat. O açıdan beğendim mayolarını. Alt ve üstü ayrı alabilmek bakımından da güzel, özellikle beden sıkıntısı yaşayanlar için.






Ben mayo alırım da kızım eksik kalır mı hiç! Hemen ona da bir tane seçtik seneye hazırlık yaparak. Beni mayomu denerken görünce o da giymek istedi hemen. Alt kısmını kurtarabildik sadece. Üçgen mayosunu gece uyuyana kadar çıkartmadı. Askıları fotoğrafta gözüküyor. Eve gidince yine çıkardığı patikleri ayağına geçirince bikini-patik kombinasyonu ile yeni bir tarz yaratmış oldu bizim ufaklık. Büyüdüğünde yazın çizmeyle gezen aykırı tiplerden olursa başımıza şaşırmam.

HB

6 yorum:

Unknown dedi ki...

ayy cok imrendin sana, ilk alışveriş turunda 1den 7ye kadar nasıl dayandı Eda? :)güle güle giyin cicilerinizi. ve de Allah kavuştursun kocacıgına :)

SadeAnne dedi ki...

Çok teşekkürler. Eda ilk turda yoktu. Yoksa onunla 1 saat bile gezmek çok çok zor. Tek başıma gezdim :)

Unknown dedi ki...

Sefan olsun canım:)
Çanta taşıma olayı olmasa 7/24 gezebilim heralde:)
Güle güle giyin ganimetleri:)
Eşine de güle güle kavuş inşAllah.
Sevgilerimle..

SadeAnne dedi ki...

ZEL; çok teşekkür ederim dilekleriniz için. Ben de gezebilirim, orada zamanın nasıl geçtiğini anlamıyor insan :)

AdanınAnnesi dedi ki...

Son fotoğraftaki nasıl güzel bir çene öyle :) MAşallah sana Eda

SadeAnne dedi ki...

Teşekkür ederiz teyzesi ;)

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Recent News