http-equiv='refresh'/>

28 Eylül 2012 Cuma

Nasıl Geldim Buraya-6


Yatarıcı aramalarınız sayesinde bu seriye devam ediyorum. Bilmem siz seviyor musunuz ama ben yazarken eğleniyorum her defasında.


çeşme alaçatının suyu çokmu soğuk

Şöyle söyliyim, Manisa’nın denizinden çok az daha sıcak ama mesela Uşak'ın denizine göre de soğuk. Bilmem anlatabildim mi tam sıcaklığını.

bir haftaeda kaç saat okul olcak

Bir haftaeda demek nereden baksan 20 saat okul eder. 1 hafta 7 günse, 1 gün de 24 saatse 1 hafta tam 168 saat eder. Yani 168 saat eda 20 saat okul olcak. Oldu mu?

gülin ağırman

Güliiiin biri seni benim blogumda aramış. Benim üzerimden sana ulaşmaya çalışan biri var söyliyim.

na na na diye bi şarkı vardı eskiden

Life is life? Az da sözlerinden yazsaydınız iyi olacaktı da bu kadarcık bilgiyle anca aklıma bu şarkı geldi.

sleepless mother

Evet benim o. Hem de ne sleepless bilseniz. Gece uyanmak için bin türlü sebep bulan bir bücürüğün annesiyim çünkü.

twitter hatunları

O ne yaa? Öyle bir kesim mi var? Hatun tavlama peşindeyseniz uğraşmayın hiç twitterla falan, daha uygun siteler olmalı sizin için.

bir çocok illa kaç yaşına kadar oto koltuguna oturması gerekir

İlla oturması gereken yaşı soruyorsan yasaya göre bir sınır var tabi, ama illa da oturmalı mı o yaşa kadar diye bir tereddütün yoktur umarım. İllalar falan, çok içime sinmedi sorunuz.

döğme yaptıktan sonra deri üzerine sprey

Döğme nedir arkadaşım? Sen bu işlere girişmeden önce bir git Türkçeni düzeltmek için uğraş.

0 yorum:

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Recent News