http-equiv='refresh'/>

27 Mart 2012 Salı

Birkaç öneri

1.Uyku Tulumu
Bu ürün sayesinde eğer uyuyan bir bebeğiniz varsa uykusuz kalma ihtimaliniz kalmıyor. Çünkü bazı anneler sırf bebeğin üzerini örtmek için gece birkaç defa uyanmak zorunda kalıyorlar. Uyku tulumu ile bu dert kalmıyor, gönül rahatlığı ile uyuyabiliyorsunuz. Uyku tulumunun ayaklı olması güzel; böylece tulumun yukarı sıyrılma ihtimali olmadığı için bacakları da açılmıyor. Fakat ayaklı olması demek tulumun daha çabuk küçülmesi demek. Bu açıdan pantolon şeklinde olması daha iyi. İçine ince bir şeyler giydirip çorapları da üstüne çekerek de bu sorunu halledebilirsiniz. Bazı tulumlarsa ayaksız, çuval şeklinde. Bunlar çok daha rahat görünüyor; fakat bebekler içinde durduğu sürece. Mesela bizim kız sevmemişti, tüm gece boyunca ordan oraya döndüğünden içinde rahat edemedi ve uyandı durdu.

2.Polarsız bir hayat
Battaniyesi güzel oluyor ama giysi olarak sevmiyorum. Sıcak tutabilir ama çok terletiyor. Özellikle dikkatimi çeken; çocuklar için satılan atkı ve berelerin çoğu polar. Bereyi elime alıyorum yün diye, bir bakıyorum içi yine polar. Aldığım bere olsun, uyku tulumu olsun hiçbirini kullanamıyorum terlettiği için. Pamuklu kumaştan vazgeçmemek gerek. Geçen hafta yıkadığım uyku tulumu akşama kadar kurumamış, mecburen diğer tulumunu (kullanamadığım polar tulum) giydirmek zorunda kaldım. Daha 10 dakika içinde ter içinde kaldı. Mothercare çok kullanıyor bu kumaşı. Özellikle tulum ve atkı-bere grubunda.

3.Çıtçıtlı body
Bez çıkana kadar çıtçıtlı bodyler takım takım alınır. Beli açıldı diye kaygılanmaz anne, güzel bir üründür. Mothercare’i çok severim, güzel penyesi vardır, modeller de sevimlidir ama bu bodylerinde başarısız bulduğum bir şey var; o da yaka kısımları. Düğme kullanmıyorlar ve başından kolay geçmesi için yanlardan pay bırakıyorlar ama bu sefer de derli toplu durmuyor. Çok oraya buraya kayıyor. Düğmeli olanları daha kullanışlı bence.

4.Çamaşır
Tuvalet alışkanlığının başlamasıyla eve yeni bir ürün girer:çamaşır. Henüz edinmemekle birlikte tavsiyeleri paylaşmak istiyorum. Mothercare yıkandıkça bozulan lastikleri açısından önerilmiyor. C&A’nın bu konuda çok iyi olduğunu duydum.

5.Semizotu
Giyim kuşamla ilgili maddelerden sonra alakasız oldu ama semizotunun hazır mevsimi gelmişken önermemek olmaz. Sebzeler arasında en fazla Omega-3 içeriyormuş semiz ve idrar söktürücü özelliği varmış, ayrıca da kanı temizliyormuş. Hem faydaları var bir sürü hem de tadı güzel. Özellikle sarımsaklı yoğurtlu salatası muhteşem oluyor. Çocuklar için de vitamin deposu, sık sık tüketmek lazım.

6.Araba düzenleyici
Çocukla seyahat ederken arabanın içi savaş alanına döner. Peçeteler, yolluk alınan meyveler, oyuncaklar,kitaplar her birini toparlamak çok zordur. Bu tip şeyleri düzenli tutmak için güzel bir şey gördüm internette gezinirken.



Ayrıca Deli Anne’nin sitesinde bahsettiği model de çok kullanışlı. İkea’da satılan kumanda çantalarından alıp çocuk oto koltuğunun kenarına takıyorsunuz. Bu çantanın gözleri bir çok eşyayı düzenli bir biçimde taşımayı sağlayabilir.

7.Dolap içi raf
Benim gibi bardakları iç içe koymak zorundaysanız, üst üste konmaktan dolayı benim mutfağıma geldiğine pişman tenceleri olan biriyseniz raf ayıracı sizin için de kurtarıcı olacaktır. Üstelik monte etmeye gerek yok, ayaklı olduğu için sadece kullanmak istenilen yere yerleştirmek yeterli oluyor. Ben ilk fırsatta alıp deneyeceğim. Çünkü hiç hoşlanmasam da bardaklarımı artık 3’lü olarak iç içe koymaya başladım. Umarım ölçüleri de uyar.

HB

4 yorum:

sezobigo dedi ki...

uyku tulumu çok iyi bir seçim.ben yaklaşık 8 aydır (sütü kestiğimiz için)kesintisiz uyuyan oğlum olmasına rağmen hem alışkanlıktan hemde üstü açılmış deyip yine 3-4 kez kalkıp bakıyorum:)
giymek istese çok rahat edicem ama büyüdükçe istekleri doğrultusunda hareket ediyoruz:)allahtan yaz geliyor dönücem arkamı sabaha kadr bakmıcam:)
çıtçıt badiler de haklısın derli toplu oluyor.arada iç çamaşı giydiriyorum göbeğimi açıp bakmaktan bir türlü toplu bir görüntü alde edemiyoruz.
dolap içi içii koçtaş da farklı bir versiyonu var benim o da çok hoşuma gitmişti(baktım link olarak ekliyecektim bulamadım:(
semizotu bayılırım oğlumda yiyecek el mecbur faydalı çünkü:)

SadeAnne dedi ki...

Uyku tulumu istemiyorsa kalın bir şeyler giydir üzerine, gece açılsa da çok uykunu bölmezsin. Ah ah keşke ben de sadece bunun için uyansam, razıyım.
Koçtaşa da bakıyorum öyleyse, oraya gitmesi daha kolay benim için ;)

tubanne dedi ki...

Merhaba:)Blogunuzu google'da uyku tulumunu araştırırken buldum.Dr. bana terlettiği için almamamı söyledi ne yapacağımı şaşırdım.En son çare,kalın tulum alacağım herhalde,sevgiler:)

SadeAnne dedi ki...

Üzerine başka bir şey örtmediğiniz sürece terlemez bence. Eviniz çok sıcak oluyorsa tulumun içine pijama giydirmeyerek de terlemesini önleyebilirsiniz. Ben birkaç güne kadar öyle yapıyordum. Sevgiler ;)

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Recent News