http-equiv='refresh'/>

14 Mart 2012 Çarşamba

İlk görüşte aşk

Karnımdan gelen kıpırtılar sen miydin? Bu haftalar daha senin hareketlerini hissetmem için erkenmiş, hafta hafta hamileliğin anlatıldığı yazılar öyle diyordu. Gaz mıydı peki neydi o tık tık atan şey? Emin olamıyordum. Birkaç haftaya artık şüphe kalmamıştı. Sen varlığını hareketlerinle belli ediyordun artık. Keşfe çıkmıştın sanki bulunduğun yeri. Ben ayakları mı dirseği mi diye tahminlerde bulunuyordum o minik ayaklarını hayal ederek. Yatağa uzandığım zamanlar senin de hareketlerin artıyordu. Annem dinlenirken onu yalnız bırakmayayım,yanında olduğunu göstereyim diyordun adeta. Son haftalarda yerine sığmamaya başlamış gibiydin. Senin hareketlerin o kadar belirgin ve sıktı ki yanımda oturanlar artık gelmek istiyor bu bebek diye tepki veriyorlardı. Bilmediğin bu yeni aleme geleceğini, seni yepyeni şeylerin beklediğini hissetmiştin de kıpır kıpırdın sanki bu yüzden. Aylardır seslerini duyduğun insanların yüzünü görecek olmak heyecanlandırmıştı sanki seni. Biz daha heyecanlıydık kızım. Senin minik ellerini, yumuşacık tenini koklamak için sabırsızlanıyorduk. Nasıl olduğunu merak ediyorduk hep. Sağlıklı bir şekilde yanımıza gelmen için dualar ediyorduk.

Geldin yanımıza. Tahmin ettiğimden daha miniktin. Sesini duyduğum anı hiç unutamıyorum. O kadar masumdun ki, çaresiz, her şeyden habersiz...Hemen sıkıca sarılmak istedim. Yine seni koruyan bir oda olmak istedim sana. Aşık olmuştum. Yeniden ve bu sefer çok başka. Her gün büyüyen ama hiçbir zaman azalma ihtimali olmayan bir aşk. Öyle ki aşksız insanların yapamayacağı şeyler yapıyoruz biz anneler kızım. Hayatımızı adıyoruz, en sevdiğimiz şeylerden vazgeçiyoruz, uykusuz kalıyoruz. Karşılığında hiçbir şey beklemeden. Sadece bebeğimizin iyi olmasını dileyerek.



Büyüyorsun gün geçtikçe. Emeklerin tüm karşılığı bunu görebilmek oluyor. Kıpır kıpır, yerinde durmayan bir kızsın şimdi. Yine keşiflerine devam ediyorsun. Her şeyi öğrenmeye,hafızanda tutmaya çalışıyorsun. Büyüdükçe sen benim en iyi arkadaşım oluyorsun. Seninle karşılıklı kahve içtiğimiz, birlikte sinemaya,alışverişe gittiğimiz, tatil planları yaptığımız günleri hayal ediyorum.

Sen annenin neyisin diye sorunca “agıınn” diyorsun ya, senin dilinde “aşkı”, benim kalbimde aşkın. Senin kocaman aşkın.

HB

1 yorum:

AdanınAnnesi dedi ki...

Aşkların en güzeli..

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Recent News