http-equiv='refresh'/>

5 Ağustos 2011 Cuma

Mola

Tatil günü geldi nihayet. 1 ay boyunca Bodrum Gündoğan’da olacağım kısmetse. Yüksel annemlerin yazlığında.. Ziyaret ve tatil birlikte.


İnternet olacak mı emin değilim. Olsa da kullanır mıyım asıl o konuda tedirginim. Sanırım kızımla ilgilenmekten, kitap okumaktan, fırsat buldukça yüzmekten ve dinlenmekten, özlem gidermekten fırsat bulamam.
2 günlük tatillerde bile kocaman valiz hazırlayan temkinli anne bu sefer biraz daha akıllanmış olacak ki 1 ayı 2 günle oranlayarak eşya sayısını da o kadar arttırmadı. Zaten gideceğimiz yerde çamaşır makinesi de olduğu için rahatım. Aslında buradan götürmeye kalktığım mama, süt gibi şeyler eşim tarafından engellendi. Bir sürü süper market var orada gerekçesiyle. Haklı gerekçe..

Bu akşam iş çıkışı önce İzmir’e gidiyoruz. Arkadaşımızda kalıp sabah onlarla birlikte yola çıkmayı planladık. Eda’nın bu ara normal mızmızlık hallerini ve hiç oturmama isteğini düşündükçe yolda onu nasıl zaptedeceğimden korkuyorum. Oyalama araçları çubuk kraker, meyve ve bir o kadar kemirmekten zevk aldığı mini kitaplar devreye girecek görünüşe göre.
Umarım güzel geçer tatil her anlamda. Bu kadar uzun süre işten uzaklaşmak (gerçi tam olarak uzaklaşamıyorum ama) iyi gelir umarım. Tatile çıkacak olan herkese iyi eğlenceler, iyi dinlenmeler diliyorum. Dönüşte okunacak postlar birikmiş olacak. Benim de anlatacaklarım...

Birkaç güzel fotoğraf bugünün önemine istinaden..
(fotoğrafların tümü internetten alıntıdır)










Ağustostan bu kadar. Eylülde görüşmek üzere..

HB

0 yorum:

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Recent News