http-equiv='refresh'/>

5 Eylül 2011 Pazartesi

Yuvaya dönüş

Tatilin en kötü tarafı bittiğinde yaşattığı hisler oluyor. Hele ki 1 gün bile ara vermeden ertesi sabaha işe gitmek üzere uyanıyorsanız..Hele ki bu tatilin süresi biraz uzuncaysa..

Çocukla tatil çocuksuz olana göre çok farklı. Öyle deniz kenarında yat güneşlen, geceleri dışarı çık eğlen gibi bir durum söz konusu olamıyor. Her şeyiyle farklı çocuksuz tatilden ama yine de yılın her gününü geçirdiğim yerden bir süreliğine ayrılmam, özlediğim insanlarla zaman geçirmem, deniz havası almam, bebeğimin denizde bacak çırpışını seyretmem, tuzlu su ile derimin yenilendiğini hissetmem, yemekleri denize karşı ve tadını çıkararak yemem, daha da önemlisi Ege mutfağının en güzel yemeklerini bu kadar lezzetli yapan annemin yemeklerini yemem nasıl iyi geldi anlatamam.

Eda ile tatil bu sefer yazı konum değil. Çünkü hepsi birbirinin aynı, yeter ki içinde Eda olsun. Yine düzeni değişen ve geceleri uyumayan hatta sık sık ağlayarak uyanan bir Eda. Yine zorlayarak ve yemeği 1 saat ağzında tutarak beslenen bir Eda. Yine kalabalıkta halinden çok memnun olan ve gün geçtikçe değişen bir Eda. Kızımın maşallahı vardı, bizi çok yorsa da hasta olmadı çok şükür ve keyifliydi. Daha ne isterim ki.. Eda ile ilgili önemli birkaç husus yürümeye başlamış olması (tatilden önce başlamıştı aslında ama orada epeyce ilerletti) ve dolayısıyla bizi sürekli peşinden koşturması; bir de ben emzirmeyi bırakırım artık diye planlarken Eda’nın tam tersini istemesi. Tatil boyunca beni en çok yoran konu da bu oldu aslında. Özellikle gece uykusuzluğumun en büyük sebebi ve tabii #uykusuzannelerkulubu’ne katılmamın. Burada uykusuz anneler birbiriyle dertleşiyor. Yalnız olmadığını görerek bir nebze de olsa durumu doğal kabul ederek kabulleniyor.
Emzirme konusunu tatilde halledemedim ve eve döndüğümde üzerine eğilmek üzere erteledim. Şimdi o gün gelip çattığında ben hala memeyi bıraktırsam mı yoksa 2 yaşına kadar emzirsem mi diye kararsızlık içindeyim. Emzirmekten yanayım çünkü miktarı ne olursa olsun anne sütünün değerinden şüphe etmiyorum. Bırakmasını istiyorum; çünkü geceleri bunun için öyle sık uyanır oldu ki sadece uykuya bu şekilde dalabildiği için endişe duyuyorum. Bakalım yuvaya dönüşle birlikte bu tutumunda değişiklik olacak mı...Buna göre bir karar vermem gerekecek.

Neyse, bu yazının amacı tatil süresince ihmal ettiğim blogumla özlem gidermek ve Fatih abim ile eşi Buket ablamın su altı fotoğrafçılığını hobi edinmesi sonucu ortaya çıkan fotoğraflardan en çok beğendiklerimi paylaşmaktı. Fotoğraflar Bodrum Gündoğan, Karaincir ve Kargı’da çekildi.

Bodrum demişken, tatilde başladığım; ancak bir türlü zaman ayırıp da tamamlayamadığım Bodrum yazısı yazıyorum. Gündüzleri iş yoğunluğuna, akşam da evdeki yoğunluğa rağmen bir an önce bitirmeyi istiyorum. Anlatması çok zevkli. Özlemişim yazmayı...

HB




dil balığı











nesli tükendiği için suya geri bırakıldı.

deniz çiyanı





Bahadır :)

0 yorum:

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Recent News