http-equiv='refresh'/>

8 Haziran 2012 Cuma

Nasıl Geldim Buraya-3

Dün bütüüün gece Madonna ile uğraştım. Kendisiyle sohbetler mi etmedim, fotoğraflar mı çektirmedim, konseri en güzel yerden mi seyretmedim. Bu torpil nerdendi böyle ben de bilmiyorum. Rüya değil mi istediğim kadar saçmalayabilirim. Konsere gitmeyi çok istemiştim ama öyle bir gündeydi ki gitsem 3 gün falan Eda’yı görmemem gerekecekti. 2 gün de işten izin almam. Yoğun bir döneme de denk gelince gidemedim. Bu şansı yakalayan arkadaşlar muhteşem geçtiğini söylüyor tabi. Sahne şovlarına hayran kalmamak imkansız zaten. Neyse Madonna olmadı, haftaya MFÖ’ye giderim ben de. Sadece Madonna mı eğlendiriyor sanki hıh!
Ben “nasıl geldim buraya” yazısı yazar yine eğlenirim. İlla konsere de gerek yok.


Botanik bir cümle koy

Olur, botanikten pek anlamam ama onun yerine botanik bir resim koysam? Botanik Parkta çektiğim fotoğraflar vardı, onlarla yetinsek olur sanırım.

Kayığın bugüne kadar hangi değişimlere uğradı

Ah bir kayığım olsaydı da anlatsaydım ne gibi değişimlerden geçtiğini. Ama böyle bir şey olmadığı için soruyu da cevaplamakta güçlük çekiyorum şu an. Ben yine fotoğraf hakkımı kullanabilir miyim? Kayıkla alakalı bir şey olsun bari. Uğradığı değişimleri bilmem ama kayık fotoğraf içinde çok estetik duruyor bence.




Mesela ben karşında duracağım, bırakacağım onu 'git kızım anneye' diyeceğim dünyalar benim olacak.film

Cümleyi çözmeye çalışayım önce. “Git kızım” diyeceğine göre cümlede bahsedilen “o” kızı olmalı. Karşısında duracağı kişi de kızın annesi. Ne güzel ama böyle ufak şeylerden mutlu olan birisi, bu basit eylem bile dünyaları veriyor kendisine. Bu gerçek değil ki yahu film film. Ancak filmlerde olur zaten böyle şeyler.


Allahu ekber sesini kulakta duymak nedir

Nedir? Ezan okunuyor olmasın? Hayır aslında başka şeyi merak ettim ben de. Kulaktan başka yerde mesela gözde duymak nedir? Saçma oldu değil mi, arama böyle ben ne yapayım.

Aşk birkaç görüşte

Aşk birkaç görüşte olursa aşktır zaten. Tek görüşte aşk mı olurmuş! Siz kaçıncı görüşünüzde aşık oldunuz? En az 2 değilse bilin ki aşık falan değilsiniz.


Çene cerrahından korkmayın

Bunu duymaya ihtiyacın vardı ve her yerde bu cümleyi aradın değil mi? Öyleyse doğru yerdesin, korkma korkma. Ben gözümde büyüttüm bu çene cerrahlarını. Meğer hiç korkulacak kimseler değillermiş. Bir benzerin de “20 lik diş çekiminden korkmayın acı vermiyor” diye arama yapmış. İkinize de söylemiş olayım, duymak istediğinizi söylüyorum tekrar. Korkmayın. 20 lik dişiniz çıktığına göre kazık kadar olmuşsunuz demektir. Bu kadarcık ağrıdan bir şey olmaz. Ah benim zamanımda böyle akıl verenler yoktu ki, korka korka gittim çektirdim.

Aklına takılan şarkıyı bul

Evet var bu işe yarayan programlar. Yalnız bugün bir arkadaşımdan komik bir mail geldi. Radyodan istek şarkı talebi yapan bir gencin mesajı:”Bir şarkı vardı, tamamını dinlemedim ama çok güzeldi. Adını ve sözlerini de bilmiyorum. Çalarsanız çok sevinirim.” Böyle bir durumdaysanız beklenti içine girmeyin derim.

Eğer dünyada tek bir şeyi değiştirme imkanın olsaydı, bu ne olurdu?

Oh be sonunda anlaşılır bir soru. Noktalama işaretleriyle, öznesiyle yüklemiyle gerçek bir soru. Güzellik yarışmasındaki kızlardan biri gibi hissettim kendimi. Ciddi ciddi cevap vereceğim neredeyse.

En fanatik arkadaşım
Siz arkadaşım Suna’yı mı arıyorsunuz acaba? Bende fanatik arkadaş çok, en fanatiği seçmek biraz zor. Biraz ipucu verseniz? Ama siz kendi arkadaşınızdan mı bahsediyorsunuz. Öyleyse bu sitede ne aradınız ki? Biraz daha açık olun kuzum, böyle ihtimaller üzerinden konuşmak zor oluyor.

HB

4 yorum:

brcblr dedi ki...

senin bu yazı serine bayılıyorum :) çok eğlenceli ::)

SadeAnne dedi ki...

Sağol canım. Ben de yazarken acaip eğleniyorum :)

birtutamkekik dedi ki...

HARİKA BİR SAYFANIZ VAR:)
TEBRİKLER.
TAKİPÇİNİZİM.
BENDE BEKLERİM SAYFAMA.
SEVGİLER..
:)

SadeAnne dedi ki...

Tüm diğer takipçiler gibi siz de hoşgeldiniz ;)
Güzel sözleriniz için çok teşekkürler. Sevgiler ;)

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Recent News