http-equiv='refresh'/>

1 Mart 2012 Perşembe

Serinin sonu-dostluk

                                        Canım Sunam, cıvıl cıvıl, içten, iyiliksever arkadaşım benim...



                                                  Ve tabii süslü arkadaşım benim (ayakkabılara dikkat)




                                               Derdi,tasayı unutturan neşeli arkadaşım benim




                                          Bu güzel kardeşleri çok seviyorum ben, iyi ki tanımışım onları..




                                       Her türlü süse rağmen fanatik arkadaşım benim (eldivenlere dikkat)




Hep gelin ve hayatımızı güzelleştirin olur mu?

HB

5 yorum:

AdanınAnnesi dedi ki...

çok güzel resimler. Herkese lazım böylesi dostlar :)

SadeAnne dedi ki...

çok teşekkürler.kesinlikle iyi ki var dostlarımız..

AslıASLI dedi ki...

Önemli olan sanırım, bir dostun, diğerini bu kadar güzel anlatabilmesi. İyiki çok sevdiğimiz dostlarımız,arkadaşlarımız varlar.

SadeAnne dedi ki...

çok haklısın!onlar olmasa ne yapardık..
tek çocuk olduğum için "arkadaş" benim için ayrı bir önemli..

sunny dedi ki...

canımmm :)))

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Recent News