http-equiv='refresh'/>

25 Şubat 2014 Salı

Planlar planlar

Geçen seneki yazıya baktım da, ocak ayında araştırmaya başlamışım yaz tatili için gidilebilecek yerleri. Bu sene 1 ay geç kalmışız ama aslında daha öndeyiz çünkü gideceğimiz yer neredeyse kesinleşti. Aslında yine kafamız karışıktı. İlla yurtdışı olması şart mı? Kaş’a mı gitsek? Yoksa İtalya’ya mı gitsek? Ama Euro bu kadar yükselmişken bize çok maliyetli olur ne yapsak derken Bahadır arabayla Yunanistan’a gitmeyi önerdi. Yunanistan’a geçen sene gitmiştik ama bu yıl deniz tatili için gitmek mantıklı olabilirdi. Üstelik çocuklu seyahatte araba büyük rahatlık oluyor. İstediğiniz eşyayı alabiliyorsunuz. Yunanistan ama orda neresi peki? Santorini ilk akla gelen yerlerden. Fakat orası başbaşa daha çok tat alınacak bir yer gibi geliyor bana. Halkidiki bir alternatifti, orada da sıkılabileceğimizi düşündük. Sonra Bahadır Thassos adasını önerdi. İnternetten de araştırınca kesinlikle orada karar kıldık. Çünkü onlarca gidilebilecek ve keşfedilecek koy var. Üstelik denizi harika görünüyor. Gidenlerden öğrendiğimiz kadarıyla suyu da soğuk değilmiş, çocuk için ideal. Yeşillik ve dağlık atmosferi de resimlere baktığım kadarıyla harika.
Yunanistan mutfak olarak da bize yakın ve fiyat bakımından acaip derecede uygun. Yemeğin yanısıra kalınacak otel/pansiyonlar da çok ekonomik. Üçümüz için yaklaşık 1200 TL ödeyeceğimiz oteller buldum. Ve bir kez daha 5 yıldızlı her şey dahil otellere o paraları ödeyip tüm gün otele tıkılanların zihniyetine hayret ettim.
Bakalım planlar böyle ama henüz rezervasyon yaptırmadık. Hayırlısıyla gidip yüzeriz belki bu cennet koylarda :)

HB




*Fotoğraf internetten alıntıdır.

9 yorum:

AdanınAnnesi dedi ki...

hadi bakalım neresi :)

bende Yunanistan ı çok merak ederim
bu arada instagrama döndüm :D ama seni bulamaıyorum yahuu

Adsız dedi ki...

tatil tatil tatiiiillll istiyoruummmm!!!! mahvettin beni Hatice! :))))
geçen sene tatil yapamadım, iki bebeyle çok bunaldım yaaa. bu sene yaz tatili iple çekiyorum valla. ama bakalım, çok maceraperest olamıycaz malum. ama ben var ya her şeye razıyım. herşey dahil olabilir. oda-kahvaltı olabilir. yeterki deniz-kum-güneş ve bir şezlongda dinlenme şansı. tüm tatili aynı şezlongda geçirebilirim, gezmek görmek şart değil :)

SadeAnne dedi ki...

AdanınAnnesi; daha dün aklımdan geçirdim Emre eskiden ne çok fotoğraf paylaşırdı nereye kayboldu diye :)) haticebln diye arayabilirsin şeker.

dubleanne; daha bebelerin minicik hem de adı üstünde duble annesin Gülincim tabi ki tatilin iyisi kötüsü olmaz bu aşamada :)) sözüm meclisten dışarı zaten. Maşallah senin prensesler çok uyumlu sanki çok da zorlanmazsınız tatilde. Ya da annelerden biri size eşlik edebilir daha çok dinlenmeniz adına.

AdanınAnnesi dedi ki...

Ben ig hesabımı silmiştim yeniden açtım yoktum yani
htcbln diye aramıştım :)

Unknown dedi ki...

valla tatil olsun da taştan olsun :) gelin birlikte gidelim tura :)

Unknown dedi ki...

Geçen seneki programınız da epey yogunmus iyi cesaret valla çocukla :)

Unknown dedi ki...

hatice merak ettim gidin gelin de en ince ayrıntısına kadar yaz lütfen gerçekten çok merak ettim.Resim şahane bu arada.
sevgiler

SadeAnne dedi ki...

Burcu; geçen yıldan sonra zaten artık hiçbir geziden korkmuyorum. Hem ilk yurtdışı tatilimizdi Eda ile, hem de 1 yaş küçüktü, gece sürekli süt istiyordu vs. Bu yıl için Thassos'da karar kıldık. Santorini, Mikinos'u 2.balayı için ileriki yıllara bıraktık :) Size de şimdiden iyi tatiller canım.

SadeAnne dedi ki...

Sezo bigo; yazarım tabi. Bol bol fotoğraf da eklerim inşallah gidebilirsek.

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Recent News