http-equiv='refresh'/>

1 Şubat 2012 Çarşamba

Pamuk kızın hikayeleri artık “sade anne”de

Blogun ismini 2. ve son kez olmak üzere değiştiriyorum. İlki, bahated isimlerimizin kısaltmasıydı ama kızımla benim isimlerimizin birleşimi hated gibi nefret kelimesine dönüştüğü için bu sıralama güzel olmamıştı. İçime sinmedi. Pamukedaipekanne olarak değiştirirken Buket Uzuner’in Kumral Ada Mavi Tuna isimli kitabından esinlenmiştim. Ama sonradan düşündüm ki Eda pamuğum benim evet ama ben ipek anne falan değilim. Genel olarak yapım sakindir ama annelikte bu yapıdan dışarı çıkabiliyorum çok kez. Bunun yanısıra sitenin ismi de fazla uzun geldi bu haliye. Bense kısa isimlerden yanayım. Kızıma koyduğumuz isimden de anlaşılacaktır.

Ne yapayım diye düşünüp duruyorum kaç gündür. Hepimiz temmuz doğumlu olduğumuz için “borntojuly” yapacaktım ama sonra bundan da vazgeçtim. Ağırlıklı olarak annelikle ilgili yazıları sitede paylaştığım için (Bodrum yazısında bile çocukla gidilebilecek yerlere değinmeden edememiştim) içinde “anne” sözcüğü geçsin istedim ve hangi sıfatın beni güzel ifade edeceğini düşündüğümde “sade” yi buldum. Yaşam biçimim sadedir, giyimim sadedir, makyajım sadedir. Öyle ki gelinliğimi elbise gibi bir şey hayal etmiş,düğünümde saçlarımı açık bırakmak istemiştim. Bir kere olur böyle şeyler diyerek ikisine de engel olundu, çevremdeki baskılara dayanamadım gerçi. Yine de çok abartılı değildi canıım..

İşte bu ismin hikayesi böyle. Artık sade anne ile devam ediyoruz.

Bu arada “sade” tersten okunduğunda “EDAs” J

HB

6 yorum:

Sitare dedi ki...

hi hii çok çabalayıp nihayete ermişsin.ben de o bahatedi hiç sevmediydim.
facede eşinin adını görünce "haaaaa" dedimdi:))

sade anne süper olmuş.eda'nın blogu tabi burası.tefrruatsız,klişesiz,annesi ve edası ne güzel olmuş.

SadeAnne dedi ki...

Teşekkürler Sevgicim, yeni ayla birlikte yenilik yapayım dedim :)

Unknown dedi ki...

hayırlı olsun isminiz çok güzelmiş çok beğendim bende.
sevgiler

Unknown dedi ki...

Yeni adın hayırlı olsun.İnşallah güzel paylaşımlarına şahitlike deriz bizde :)
keyifli akşamlar

SadeAnne dedi ki...

sezobigo, Düşlerimden İnciler çok teşekkür ederim her ikinize de. sevgiler SadeAnneden;)

Unknown dedi ki...

daha simidi okuyabildim canım bu yazını. hayırlı ugurlu olsun :)

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Recent News