http-equiv='refresh'/>

23 Şubat 2012 Perşembe

Pinterest'e sıra geldi

Facebook, twitter, instagram derken pinterest’tan eksik kalır mıyım! Ne zamandır duyuyorum adını da bir türlü fırsat bulamamıştım incelemeye. En nihayetinde üyeliğimi gerçekleştirdim ve başladım içinde kaybolmaya. Nasıl bir site olduğunu merak edenlere bahsedeyim kısaca.
Pinterest hoşunuza giden resimleri katalog olarak saklamanıza yarayan bir site. Kategoriler halinde panolar hazırlayabiliyorsunuz.
Kendiniz bir resim yükleyebileceğiniz gibi başkalarının paylaştığı resimleri de “repin” butonu ile kendi panonuza, istediğiniz kategorinin altına alabiliyorsunuz.


Sitenin bana göre güzel tarafları:

-Aradığınız bir görseli google’da sayfalar içinde boğularak bulmak yerine her şey kategoriler altında yer aldığı için çok kolay bulabiliyorsunuz.
-Hoşunuza giden bir resmi arşivlemiş oluyorsunuz. Örneğin bana mail ile gelen beğendiğim bir resmi buraya yüklediğimde bulmam tekrar maillerime dönerek aramamdan daha kolay.
-Aklınıza gelen her türlü şeyle ilgili görsele ulaşabiliyorsunuz.
-Hesapları facebook ve twitter ile eşleştirip aynı anda tümünde paylaşım yapabiliyorsunuz.
-Iphone uygulaması da bulunuyor. Henüz yüklemedim; o nedenle kullanımı nasıl bilemiyorum.

Kötü tarafı:

-Çok zaman alan bir yer. Dediğim gibi içinde kayboluyor insan.


Üyelik davetiye ile oluyor ama mutlaka üyelerin davetiye göndermesi şart değil. Siteye mail adresi yazdığınızda buraya gönderilen davetiye ile üyelik sağlanabiliyor.

Örnek kategoriler:







Paylaşılan fotoğraflara;
-Yorum yapabiliyorsunuz.
-Aynı facebook’taki gibi “like”butonuna basabiliyorsunuz.
-“Repin” ile kendi “board” unuza ekleyebiliyorsunuz.




Modadan yemek görsellerine, tasarıma, saç stillerine, dekorasyona her türlü görsel için keyifli bir site. Üye olunuz, tavsiye edilir J


HB



0 yorum:

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Recent News