http-equiv='refresh'/>

26 Nisan 2011 Salı

Paylaşmak güzel şey

Kendi blogum çok yeni olduğu gibi bloglarla tanışmam da çok yeni. Bunu iki açıdan değerlendiriyorum. Birincisi; bu kadar geç tanıştığım için üzgünüm. Çünkü hamileliğim boyunca okuyabileceğim çok güzel yazılardan mahrum kalmışım. Annelerin deneyimlerine kulak verme şansını kaçırmışım bu dönemde. Hamileyken insan tamamen yabancı olduğu konularda çılgın gibi araştırma içerisinde buluyor kendini. Bebek alışverişi, bebek bakımı, hamilelikte takip edilen her bir hafta, bebeğin gelişimi, doğum şekli..bir sürü şey oluyor insanın merak ettiği. Bir de hamileyken başlayan bir anne hali var ki; o da hep bu konular konuşulsun istiyor insan. O açıdan nurturia müthiş bir site. Aklına takılan her şeyi sorup o konuda bilgisi olan kişilerden cevap alabiliyorsun burada. Anne olunca bu soruların sayısı katlanarak arttığından geç de olsa nurturia ve bloglar ile tanıştığım için mutluyum.
İşin diğer tarafı ise; eğer hamileliğimden önce anne bloglarını keşfetseydim kesin önyargılı davranırdım. Bu ne böyle, çocuğun her şeyini yazıyorlar, ne gerek varsa sanki her şeyi paylaşmaya diye saçmalardım muhtemelen. Çocuk bambaşka bir şey, başında bu kadar sevileceği, dünyanın onun üzerine kurulacağı tahmin edilemiyor. Burada uyarmak isterim ki çocuk sahibi olmayan kişiler yazımı okuyorsa önyargılı davranmasın. Çocuk sahibiysen hep onu konuşmak istersin, hep onu düşünmek istersin, hep onu yazmak istersin.  Hele bir de bu yazdıkların okunuyorsa,birilerine fikir veriyorsa o zaman daha da keyifli hale geliyor. Nice yazılara J

HB

2 yorum:

NESLiiCE dedi ki...

Bende senin gibi düsünüyorum bende bugüne kadar blog olayinda cok gec kalmisim. Ben sahsen bu kadar internetle siki fiki olan birisi nasil olurda blog olayindan haberi olmaz anlayamiyorum.
Neyse blogunuz hayirli olsun, sizi izlemeye aliyorum. Bende beklerim :)

SadeAnne dedi ki...

hem de yemek blogu!! izledim gitti :))

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Recent News