http-equiv='refresh'/>

24 Kasım 2014 Pazartesi

Nasıl Çizilir

Çizim konusunda yeteneksizliği üst seviyelerde olan bir anneye sahip olmak çocuğumun suçu değil. Bir şey çizip önüne koyamıyorum ki o da bakarak çizsin. Gerçi görsel sanatlar öğretmeni bunun zaten yanlış olduğunu söylemişti. Aynısını çizemeyeceği için olumsuz etkilenebilirmiş. Oysa ben ondan daha kötü çiziyor olabilirim, haberi yok bunu söylerken. Kötü olmam Eda’yı kendi haline bırakmam için bir bahane değil.
İnternette biraz araştırma yaptım ve birçok şeklin çizimini buldum. Aşama aşama anlatıyor nasıl çizilebileceğini. Eda ile büyük bir resim defterini önümüze açıp çizmeye çalışıyoruz bu anlatımlara bakarak. Örneğin kaplumbağa çizmeyi öğrendi bu şekilde. Ben de onunla birlikte öğrendim tabi. 62’den tavşan yapabilmenin ötesinde bir kabiliyetim yok işte diyorum size.
Ben pinterestten birkaç şekil seçtim. Siz de “how to draw” şeklinde arama yaparak bir sürü görsele ulaşabilirsiniz. Anne-çocuk birlikte zaman geçirmek için de güzel bir faaliyet. Sonrasında çizdiklerimizi boyuyoruz bir de üstüne, hiç boyama kitabına ihtiyaç yok.


HB













Bu da kendim için, Olaf hayranıyım da :)

6 yorum:

Adsız dedi ki...

çok keyifli görünüyor :)

SadeAnne dedi ki...

Baya eğlenceli, hem çocuğu geliştiriyor hem beni :)

Unknown dedi ki...

çok güzelmiş bu tutoriallar da :)
son gelişinde Can çizim kitapları getirmiş italyadan, birinde insan çizimleri, diğerinde hayvan ve eşyalar var. sayfalarda bazen belli parçalar bazen de bütünü boş bırakılmış çocuklar istediği gibi tamamlasın diye. renkleri dikte ettirilerek yaptırılan boyama kitaplarından çok daha yararlı böyle şeyler.

SadeAnne dedi ki...

Süper! Buralarda da rastlarsan öyle kitaplara haber et bana. Klasik boyama kitapları ve çıkartma kitaplarından ötesine geçemedi bizim kitapçılar.

Unknown dedi ki...

Canın nereden aldıgını ogreneyim, yakınlarda bir gidisim olacak benim. alırım gittigimde :)

SadeAnne dedi ki...

Tamam canım denk gelirse olabilir. Çok sağol.

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Recent News