http-equiv='refresh'/>

2 Ocak 2015 Cuma

Yeşil Anne-Bitkisel Deterjanlar

Yeşil Anne ile Burcu’nun şu yazısı sayesinde tanıştım. Henüz tüm ürünleri deneme şansım olmadı ancak bulaşık deterjanları ve yanlarında hediye gelen yüzey temizleyici şu an evimizde. Ürünlerin tamamı sertifikalı ve paraben, klor, amonyak gibi sağlığa zarar veren kimyasallar içermiyor. Bulaşık deterjanları ile işe başladım. Çünkü uzun süredir bu konudan dertliyim. Bulaşık makinesi için hangi deterjanı denediysem bulaşıklarda kalan deterjan kokusundan kurtulamadım. Makineden bir bardak çıkarıp su doldurduğumda bu şekilde kokuyor olması ne kadar sinir bozucu tahmin edersiniz. Yeşil Anne’den aldığım Mom’s Green sıvı bulaşık deterjanı ile bu sorun tamamen yok oldu. Gönül rahatlığıyla makineden çıkan bardak, çanağı tekrar durulamadan kullanıyorum.

Elde yıkama için aldığım bitkisel deterjan da keza öyle. Tek kötü tarafı çok köpürmüyor oluşu ki zaten bitkisel bir deterjanın köpürmesi nasıl mümkün olurdu bilmiyorum. Başlarda temizlemiyor gibi hissettim ancak sonradan alıştım.



Çamaşır temizleyici, yumuşatıcı gibi ürünleri de var, sitesinden inceleyebilirsiniz. Şu sıralar bildiğim kadarıyla çamaşır suyu alternatifi için çalışıyor. Umarım kısa sürede evdeki çamaşır suyundan da kurtuluruz.

Teslimatta oldukça hızlı, ürünlerden de bahsettiğim gibi çok memnun kaldım. Ancak kargo ücreti için limiti biraz daha düşürse ürünler bittikçe beklemeden sipariş verebiliriz ancak şu halde genelde fiyatların üzerine bir de kargo ücreti eklemek zorunda kalıyoruz.


HB

5 yorum:

Unknown dedi ki...

çamaşır suyunu ben de heyecanla bekliyorum. her öğünden sonra lavaboyu çamaşır suyuyla ovmadan içime sinmiyor çünkü

SadeAnne dedi ki...

Ben lavabo için eski yarım kalan bulaşık deterjanlarını kullanıyorum. Umarım çıkar kısa sürede, biz de rahat ederiz.

Adsız dedi ki...

çok uzun zamandır kullanıyorum; mutfakta, banyo-WC ve çamaşırlarda, yerde. Hemen her ürününü kullandım ve çok da memnunum. daha önce friendly organic kullanıyordum gebelikte, ama ona göre bu daha ucuz ve netten de alması daha kolay geliyor bana.

SadeAnne dedi ki...

Ben de ürün çeşidini genişletmeyi istiyorum. Kokuları da rahatsız etmiyor insanı.

Miskin ve Beceriksiz :) dedi ki...

Elde yıkama için frosch kullanıyorum onun da doğal olduğu yazıyor uzerinde,limon bitkisi kabuklarından yapışıyormuş ama köpürmüyor o da ve pek istediğim gibi temzilenmiyor bulaşıklar ama mecburen kullanıyorum.Deniycem bunu da umarım dendiği kadar doğaldır.

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Recent News