http-equiv='refresh'/>

28 Ocak 2015 Çarşamba

Dilini sevdiğim

Yatağıma gidip uzandım eve gider gitmez. Günün yorgunluğu.. Ama Eda o kadar özlemiş ki gelip gelip yanıma yatıyor. Beni seviyor, sarılıyor bana.
-Seni çok özledim annecim. Ama şimdi de gidip biraz babamla ilgileneyim.
 Babaaaa! Hadi oyun oynayalım!

İlginin böylesi :)


-Kızım hadi dişlerini fırçala yatmadan.
-Dün fırçalasam olmaz mı?
-Yarın mı? Olmaz kızım gece fırçalaman lazım.
-Dün fırçalarım söz.

Zehir gibi çocuklar bu dün-yarın kavramını neden bir türlü doğru kullanamaz :)


Beni o kadar çok özlemiş ki illa benimle uyuyacakmış, sonra babası yatağına geçirirmiş uyuyunca. İyi peki dedik.
-Kızım yalnız bak, bu bir seferlik. Yarın da aynı şeyi istemek yok ona göre.
-Tamam annecim hiç merak etme.
Madem birlikte yatıyoruz, tadını çıkaralım, sıkı sıkı sarılalım dedik.
-Canım kızım seni çok özlüyorum ben yaa.
-Madem özlüyorsun yarın da birlikte yatalım annecim.

Oldu canıııım :)

-Babaanne! Çay nerde kaldı!

Tatlı olduğunuz kadar küstahsınız da hanfendi.

Ah bu çocuklar ah….



HB

0 yorum:

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Recent News