http-equiv='refresh'/>

3 Şubat 2015 Salı

Hazırlıklar

Hastaneye gelecek olan misafirlerimiz için birkaç ufak tefek şey hazırlamak istiyorum. Şeker hamuru denen katkılı şeyi sevmesem de pek güzel duruyor kendisiyle yapılan kurabiyeler. Ben de özendim işte. Bunun için de kalıp ve gerekli hammaddeleri aldım. Kendim yapmayı deneyeceğim. Aslında başta uğraşmayıp yaptırma fikrim vardı. Tanınmış yerler minicik kurabiyeler için kocaman fiyatlar söyledi. Bu işi evde yapanlar var ama hiç tanımadığım birine de güvenemedim. Nasıl bir ortamda yapılıyor, ne malzeme kullanıyor, temiz mi düzenli mi bilmeden…Çok süslü püslü profesyonel bir görüntü çıkmayacak ortaya bilsem de en azından kendim yapmış olacağım. Alışverişi de biraz abarttım gerçi. Öyle güzel malzemeler var ki sanki sürekli bu işi yapacakmışım gibi bir sürü merdane, kalıp filan aldım.

Yalnız bir konuda tükürdüğümü çok fena yaladım. Hayır çok eskiden söylemiş olsam bir derece, daha birkaç hafta önce dalga geçtiğim şeyi şimdi kendim yapıyorum. Lohusa terliği.. Hala gösterişe meraklı değilim ama instagramda bir bayan çok güzel modeller yapıyordu, dayanamadım sipariş ettim. Elime geçtiğinde fotoğrafını paylaşırım. Aslında çarşıya çıkma şansım olsa benzerini çok rahat yapabilirdim, ama ne o kadar yol gitmeye halim var ne de dükkan dükkan gezmeye. O da hazır oluversin artık.

Bu kadar kuru, fotoğrafsız bir yazı okutmamın acısını çok yakında çıkaracağım inşallah. Blogda olmaz instagramda olur. Çok kısa bir süreliğine bol vakitli bir Sade Anne olacak karşınızda.


HB

0 yorum:

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Recent News