http-equiv='refresh'/>

6 Kasım 2014 Perşembe

Miniğin ilk eşyaları

Genel olarak sosyal medyadaki çekilişlere katılan biri değilim. Aslında sosyal medya ile sınırlamayayım, büyük AVM’lerde araba çekilişleri olur. Annem tüm alışveriş fişleriyle bu çekilişlere katılırken ben çok üşenirim böyle şeylere. Sosyal medyada çekiliş yerine yarışmaları daha çok takip ediyorum. O da eğlencesine işte. Yarışma şartlarını yerine getirirken eğleniyorum bir yandan çünkü. Yani fotoğraf çekerken.
Çekilişe mesafeli olmama karşın Blogcu Anne’nin ayın ürünü olarak yazdığı ve benim ilgi alanıma giren hediyesine denk geldim. Yazı linki burada. Minik kızın şansına katıldım ve 5 talihliden biri oldum.
Mamajoo’nun anne paketi bir adet biberon, bir silikon göğüs koruyucu (ki bu nasıl kullanılır, nedir pek fikrim yok), bir de sevimli bir önlük içeriyordu. Paketim dün elime ulaştı. Elif çekiliş yapmakla kalmayıp ürünlerin ulaşıp ulaşmadığını da takip ediyor. Kendisine bir kez daha teşekkür ediyorum.



Eda biberonu görünce “aaa nasılmış bu biberon bakayım” derken derken bir baktık ki biberon ağzında. Sonra da önlüğü taktı ve Bahadırla göz göze geldik. Hatta Bahadır bu hediyeler küçük kıza yar olmayacak galiba diye düşündü. Hemen kaldırdım tabi. Bakalım bu biberonla ne maceralar yaşanacak…


HB

2 yorum:

Burcu Bilir dedi ki...

güle güle kullansın minnoş :) bereketiyle geliyor desene
Ben sana yaşadığım tecrübeler doğrultusunda olabilecek bir senaryo yazayım mesela ; Eda da biberonu kullanmak isteyebilir. biberon artık sana şöyle zararlı, böyle kötü diye uzun uzun anlatırsın. zaten ağzımıza sürdüğümüz eşyaları kardeşimiz bile olsa kimseyle paylaşmayız dersin. bu sefer de "ee o zaman ben de bi mamanın tadına bakayım" der :) (tecrübeyle sabit!) küçüğe mama hazırlarken ona da birkaç damla tattırırsın. içine de çaktırmadan tuz boca edersin Edaya vermeden önce. "bak gördün mü tadı ne kadar kötü, o bebek olduğu için başka bir şey yiyemiyor ama" dersin. mama ve biberon hevesi de böylece kapanır gider :)

SadeAnne dedi ki...

Çok sağol canım. Ben en çok yanımda uyuma ve bez bağlatma ihtimallerinden korkuyorum. Bez bağlatacağını çok sanmasam da duyduğum en fena şey buydu sanırım ki aklıma kazınmış. Biberonu bırakalı çok oldu aslında ama yine de belli olmaz işte, sinyalleri de verildi zaten. Emzik de keza öyle. Bebekken o kadar uğraştım alsın diye şimdi ise özendiğinden isteyebilir :) oyyy oy :)

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Recent News