http-equiv='refresh'/>

21 Mayıs 2012 Pazartesi

Nasıl Geldim Buraya-2

Ayda 1 defa bu seriyle ilgili yazacaktım ama o kadar çabuk malzeme birikiyor ve öyle eğlenceli ki dayanamayıp bu ay 1 kez daha listeledim J

Ben odaya girdiğimde bilgisayar masaüstü açık oluyor karikatür

Karikatürle dertleşme ha? O kadar tembih etmene rağmen hep açık mı buluyorsun arkadaşım masaüstünü? Karikatür belki buna bir çözüm bulur, ümidi kesmemek lazım. Sen yine de karikatüre çok bel bağlamasan da bilgisayarındaki desktop ayarlarıyla biraz oynasan? Orada süreyi seçebiliyorsunya, bir hesap et bakalım odadan çıkınca ne kadar dışarıda oyalanıyorsun, kurcala bakalım bir. Bak, insanı en iyi insan anlar. Sen karikatür diye tutturmuşsun ama ben de birkaç ipucu verdim sana. Şimdi de odaya girdiğimde ekran koruyucu açık oluyor diye şikayet etme. En azından bana etme n’olur.

Bebek çikolata yerse

Ne olur ki acaba? Ben de merak ettim şimdi. Kendi bebeğimde denemeyeyim ama ben. Sen öğrenirsen bana da anlatsan süper olur. Yine de ben bir tahminde bulunayım. Muhtemelen tadını çok sever, ki sevilmeyecek gibi değil. Sonra bir tane daha ister, bir tane daha. Çikolatayla karnını doyurur ve yemesi gereken yemeğe yer kalmaz. Bizim evde kavga sebebi :)

Nasıl geldim

Ben de onu diyorum işte. Sen benden çok yaşayacaksın.

Dünyanın en güzel anne tablosu

Bunu benim blogumda bulabileceğinizi düşünmeniz beni nasıl mutlu etti anlatamam. Bulamamış olmanız üzücü gerçi ama neyse ihtimali bile güzel.

Karikatür olarak verilen yemek yiyen çocuklar

Cümleye başlayıp devamında değiştirmeye karar verdiğin halde bir kısmını silmeyi unutmuş olmalısın. Hayatımda karikatür olarak verilen bir yemek duymadım da ben çünkü. Ama böyle saçma bir şey için neden benim blogum sonuçlara çıkmış olabilir? Yoksa çocuğuma karikatür olarak yemek yedirmeyi mi düşünmüştüm ben bir zamanlar? Yemek olarak mı karikatür, karikatür olarak mı yemek? Kafam karıştı benim.

Bebekler için uyku getir

Kim yapacaksa bu işi kesinlikle ben de bu çağrıya katılıyorum. Eyyy uyku göndericisi, lütfen benim de sesimi duy ve tüm bebekler için uyku getir, geceleri deliksiz uyusunlar söyleyiver şu bebelere. Anneler senden duacı olur.

Can dostum filminin doğum günü partisinde çalan şarkılar

Can dostum filmi malum bu yıl 1 yaşına girdi, onun şerefine düzenlenen doğum günü partisinde öyle şarkılar çaldı ki herkesin dilinde. Çalan şarkıların isimlerini bilmeyenler bir an önce bulup dinlemek için çıldırıyor. İşte bunlardan biri de sensin! Haydi youtube’a “intouchables” yaz bakalım. Orada bulamazsan yine haber ver, ben de bir araştırma içine girerim böylelikle.

r ile s nin süslü püslü

R ve S harfleri kadar süslü püslü harfler görmedim ben de! Hele hele S..Kıvrımlara bakar mısınız, hangi harfte var böylesi SüS!

Çılgınca yazılmış yazılar hayatla ilgili 2012 dövme yazıları

Arkadaş dövme yaptırmaya karar vermiş. Belli ki bir yazı yazdırmak istiyor. Öyle bir yazı ki hayatın anlamını ifade edecek ama bir yandan da çılgınca bir yazı olacak. Ben çok hayal edemedim. Hayatın kendisi çılgınca zaten, öyle felsefik bir şey arıyorsan çılgıncasını boşver gitsin. Yalnız kafama bir şey takıldı. Özellikle dövmesi yapılsın diye yazılan bir yazı olabilir mi? Ama bir kreiterimiz var; 2012 yılında yazılmış olmalı. Modayı takip ediyoruz. Eskisini hayatta yaptıramayız. Böyle bir yazı yoksa; henüz geç değil, önümüzdeki 7 ay yazılması için seslenmiş olalım buradan.

HB

0 yorum:

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Recent News