http-equiv='refresh'/>

23 Mart 2011 Çarşamba

Doğum sonrası saç dökülmesi

Hamilelikte gerek değişen hormonlar gerekse kullanılan ilaçlar ve beslenme şekli nedeniyle saç dökülmesi durur veya azalır. Bende de belirgin biçimde azalmıştı, hatta hiç saçım dökülmüyordu diyebilirim. Beslenmesine dikkat ediyor bu dönemde. Üstüne bir de elevit,demir takviyesinin de kullanılması bu dönemde dökülmeyi önlüyor. Gel gelelim doğumdan sonra hemen acısı çıkıyor. Belki herkesin yaşadığı bir problem değildir ama aynı şeyden şikayetçi arkadaşlarım da vardı çok sayıda. Hamileyken dökülmeyen saçlar dökülüyor diye söyleyenler oldu. Emzirdiğin için beslenmene dikkat etmiyorsan dökülüyordur diyenler oldu. Doktora gitseydim yine belki takviye verebilirdi bunun için ama emzirdiğim için bir şey kullanmak da istemedim. Şimdi nisbeten azaldı ilk aylara göre. Dökülen saçların yerine gelenler çok komik görünüyor. Sırf bu yüzden kakül kestirmek istiyorum, onları saklamak için J Aman çıksınlar yeter ki bir süre komik görünmeye razıyım. O kadar çok dökülüyordu ki kel kalırım diye korkuyordum. Hem bunun hem de sıcakların etkisiyle küt kestirmiştim saçlarımı Eda tam 1 aylık olduğında. Kuaföre atmıştım hemen kendimi. Çok takmaya gerek yokmuş, bir süre sonra azalıyor dökülme çünkü.

0 yorum:

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Recent News