http-equiv='refresh'/>

15 Ekim 2014 Çarşamba

Sia

Yazıda bahsedeceğim arkadaşı yeni keşfettim. Sesine bayıldım. Aç müziği bütün gün çalsın sıkılmazsın o kadar güzel. Radyoda çok fazla çalan şarkısıyla başlıyorum ki siz de hemen anlayın kimden bahsettiğimi. Sesi Rihanna’ya benzediği için ben tipini de çok farklı hayal etmişim, video klibini izlediğimde epeyce şaşırdım. Sesi harika, tipi de düzgün olsa şimdiye yüz kere tanınmıştı sanıyorum. Ekşi sözlükte okuduğum bir yoruma çok güldüm, tipini Kaya Çilingiroğlu’na benzetmişler. O kadar da değil ama değişik işte.
Bu arada Rihanna özentisi diye düşünmeyin, bu abla çok daha eski. Ayrıca Rihanna’nın seslendirdiği Diamonds şarkısını da kendisi yazmış. Bu şekilde başkalarına yazdığı şarkılar varmış bir sürü.


Ses güzel olduğu için şarkılarının hepsi de çok güzel ama ben kendi çapımda best of yapıp birkaç tanesini sizlerle paylaşıyorum.  

0 yorum:

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Recent News