http-equiv='refresh'/>

29 Aralık 2012 Cumartesi

İşte Kazananlar

Hediye çekilişini bugün Eda ile gerçekleştirdik. Sonucu açıklamadan önce katılan herkese çok teşekkür ediyorum. Televizyondaki gibi lafı uzatıp heyecan yaratmanın anlamı yok değil mi. İşte kazananlar:

İlk çekiliş “Aklından Bir Sayı Tut” için




Seval’i tebrik ediyorum. Çok şanslı bir hatun; çünkü 2. kitapta da Eda onun ismini çekti :) O yüzden tekrarlamak zorunda kaldık. Şansın hep böyle devam etsin Sevalcim.

İkinci çekiliş “Gizli Anların Yolcusu”





Şenay Gazoz minik ellerin çektiği 2.şanslı isim. Tebrik ediyorum kendisini. Mail ile sonucu bildiriyorum hemen.



Kitapları internet üzerinden sipariş ettiğimden ofiste kaldılar, onları fotoğraflayamadım dolayısıyla. Bir aksilik olmazsa Pazartesi günü kargoya vermiş olurum. Şimdiden keyifli okumalar ve,

Sevgiler...

HB

2 yorum:

Seval dulger dedi ki...

Edacigima nekadar tesekkur etsem azdir..hayatimda hiic bu kadar sansli olmamistim:)) ins.2013 te bu minik ellerin verdigi sansim devam eder..cok opuyorum.

SadeAnne dedi ki...

İnşallah canım. Biz de seni çok öpüyoruz. Kitabı okuduktan sonra yorumlarını bekleriz :)

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Recent News