http-equiv='refresh'/>

10 Aralık 2012 Pazartesi

Mickey Müzik Festivali


Dün Disney Live! Mickey Müzik Festivaline gittik Eda ile birlikte. Eda, Mickey Mouse ve arkadaşları ile Deniz Kızı dışında pek çok karakterden habersiz olduğu için biraz fransız kaldı showlara ama müzik olması onun eğlenmesi için yeterliydi. Görsel olarak şahaneydi gösteri. Son 15 dakika dışında Eda’nın dikkati sahnedeydi. Tek sorun “oraya gidicem, Mickey elimi tutsun benim” şeklindeki tutturmaları oldu. İdare etmek biraz yorucuydu ama güzel geçti yine de.

Mickey Mouse, Minnie Mouse, Donald Duck, Goofy ana karakterler olmakla birlikte Alaaddin ve Cini, Sebastian, Woody gibi pek çok Disney karakteri canlandırıldı çeşitli öyküler ve müziklerle. Kostümler ve danslar çok profesyoneldi. Çocukları da gösterinin içine kattılar zaman zaman. Eda, meteor yağmuruymuş gibi topları seyircilere fırlattıkları bölümü çok sevdi. Toplar bize gelecek diye baya heyecan yaptı.

Eğlence bir yana işin başka bir boyutu var aslında. Bu tarz etkinliklerde çocukların diretme huyunu kullanmalarına sinir oluyorum. Aynısını dün bu festivalde de gördüm. Daha kapıdan girer girmez bir sürü Mickeyli oyuncak, patlamış mısır, pamuk şekeri, ve benzeri şeyler sizi karşılıyor ve her seferinde de gözüne sokuluyor çocukların. Adım attığın yerde tezgahlar veya satıcılar karşına çıkıyor.  Çocuklar nasıl olsa aldırana kadar istemeye devam edecekler diye bir de uçuk fiyatlara satıyorlar. Evde 2 dakikada patlatacağım mısıra 20 TL vermek, zararlı diye yedirmediğim pamuk şekerini süslü püslü sunuyorlar diye bir sürü para ödemek çok sinir bozucuydu. Bu arada pamuk şekeri almadığım için bütün salonu ağlamasıyla inleten Eda, kapıda babasını görüp istediğini ondan alınca pek bir güzel oldu. Zalim anne, iyi baba!

Mickey gösterisi güzeldi de sonrası öyle devam etmedi. Gece uyumak istemedi, 12’den sonra ‘kulağım çok ağrıyoo’ diye ağladı ve 1’de zor bela sızıp gece boyunca ağlama nöbetlerine devam etti. Sabah doktora götürmek isteyince, ağrımıyor artık dedi. Şimdi telefonda sorduğumuzda yine ağrıdığını söylüyor. Bu akşam doktora göstermek şart oldu. Nereden çıktı, grip yok nezle yok, burnu açık. Anlamadım gitti. Kulak enfeksiyonu olmaması için dua ediyorum.

Pazartesi uykusuz, yorgun, endişeli başladı biraz böyle. Umarım devam eden günler güzel gelir.

HB


Not: Yazı fotoğrafsız pek bir kuru kaldı biliyorum ama asıl amacım video eklemek iken beni dakikalarca bekleten, akabinde de kitlenen internet explorer sayesinde malesef beceremedim. Denemelerim sürecek.

0 yorum:

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Recent News