http-equiv='refresh'/>

23 Haziran 2011 Perşembe

Uçuk kaçık

Her ateşli hastalık sonrası beni hem fiziksel hem psikolojik açıdan çökertmeyi başaran herpes virüsünün kuşatması altındayım yine. Dudağım uçuklamadı, dudaklarım uçuklarla doldu. Hastalandığımda ateşleniyorsam daha iyileşmeden işin bu yönünü düşünürüm, başıma gelecekleri önceden bildiğim için. Bronz teni ne kadar da sevsem anca uzun tatillerde kısa kısa, yüksek faktörlü güneş kremleriyle güneşlenmem yine aynı sebeptendir. Benim vücudum mikrobu illa ki oradan dışarıya atıyor. 2 kere 2 eşittir 4 gibi bir şey bu benim için. Bu sefer bu kuralı unutup mu yoksa gözden kaçırıp mı demeli bilmiyorum pek güzel güneşte kaldım tüm gün boyunca. Şapka, güneş kremi gibi önlemleri sadece Eda için alıp kendimi önemsemeyince bu sonucu kendim yaratmış oldum bir nevi. Başarısız bir silikon operasyonundan çıkmış dudaklarımın görüntüsünden ziyade beni daha çok rahatsız eden yaptığı baş ağrısı, beni durmadan yara üzerine krem sürmek zorunda bırakması ve yemek yerken yaşattığı zorluk. Uçuğun bana ne kadar sık uğradığını bildiğimden krem çantamdan bir an olsun eksik olmaz. Aslında bu kadar şiddetli geçirdiğimde kullanmak üzere hapım da bulunur ezca dolabımda ama hap alamadığım durumlardan birini yaşadığım için bu sıkıntıyı biraz daha uzun süre çekmekten başka çare yok. Zira ne buz kompresi ne de sıcak tahta kaşığın işe yaramadığı bir boyutta..En kötüsü de pamuk kızımı öpememek.
Hemen yok olsun,terketsin beni.. Sevgili virüsten tek ricam bu.
Sağlıktan kıymetlisi yok. Allah çaresiz hastalıktan korusun herkesi, sıhhatin değerini bilmeyi nasip etsin.

HB

0 yorum:

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Recent News