http-equiv='refresh'/>

6 Haziran 2011 Pazartesi

Haftasonu gezmesi-2 ** uykusuz günlere devam

Perşembe akşamı müzik ve sosyalleşme faaliyetimizin ilkini gerçekleştirdik. Beklediğimizden biraz farklıydı. Sosyalleşme kısmı gayet güzel ve başarılıydı. Pürüzlü taraf enstrüman çalma , ritim tutma çalışmalarındaydı. Çocukları bir araya getirmek, sonra da kucağımıza oturtup annelerin tuttuğu ritmi dinlemelerini beklemek öyle kolay bir şey değilmiş. Bu işi profesyonellere bırakmak en güzeli. Denemeler devam edecek ama sanıyorum ki buluşmalarda müzik faslı biraz geri planda kalacak. Zaten çocuklar kendisinde olmayan oyuncaklarla karşılaşınca müzik falan hikaye oluyor onlar için. Resimde görüldüğü gibi Eda hanım da Ece’nin atına bindiğinde bu moddaydı.


Hasret kaldığımız sıcakların gelişiyle haftasonu eve kapanma sorununu da bu hafta itibarı ile sonlandırmış bulunuyoruz. Cumartesi sabahı mis gibi açık havada yenen kahvaltı ilaçtan daha etkiliydi kışın üzerimize sinen miskinlik için. Canım arkadaşım Erenlerle muhabbet de iyi geldi.

Bize iyi gelen bu gezmeler kızımı çarpmış olacak ki o gün sadece yarım saat uykuyla günü tamamladı. Tam tamına 2 saat süren uyutma çabamı boşa çıkarıp beni kızdırırken bir yandan da bana durmadan şirinlik yapıp,burnumu sıkıp,kahkaha atıp gönlümü de almayı becerdi aynı anda. Pazar günü farksızdı, yarım saat kucağımda sallamam sonucu uykuya daldı. Sadece yarım saatliğine.. Bense bir sonraki uykusunda inat edip “istersen uyu,artık sallamak yok” diyerek yatağa yatırdım. O oturdukça ben yatırdım. İkimiz de birbirimizden inat, 1 saate yakın bu şekilde zaman geçirdik. Belki 10 defa “bak kediler uyudu,kuşlar,köpekler,herkes uyudu” diyerek yatırmayı ve saçlarıyla oynayarak uykuya geçmesini başardım. Bir sonraki haftaya Allah kerim.

HB

0 yorum:

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Recent News