http-equiv='refresh'/>

2 Kasım 2011 Çarşamba

Tulumsuz bir gecenin ardından

Sabahları işe giderken Eda’yı anneme bırakıyoruz. İş çıkışı da alıp öyle eve geçiyoruz. Dün akşam annemlerde biraz oturup saat 9 gibi arabaya bindik. Yolun yarısında Eda hanım uyuyakaldı. Saat 10 dan önce uyumayan ve arabada uyumayı pek sevmeyen kızdan bahsediyorum. İşteki yoğunluktan dolayı o kadar yorgundum ki başta uyumasına sevinmedim değil. Annenin zor anları listesindeki  maddeyi başarıyla atlattıktan sonra ben de hemen yanına yatıverdim. Tüm gece uyumamak üzere...
*Gece uyumadan önce yedirdiğim muhallebi onu tok tutuyordu. Bu öğünü atladığımız için gece acıktı ve sürekli uyandı.
*Daha önemlisi uyku tulumunu giydiremeden uyuduğu için gece durmadan,sayısız kere üzerini örtmek için uyandım. Birkaç defa ayağından çorapları çıktı, onları giydirmek için uyandım. Üzerinde örtü varken rahatsız oldu, o mızıldadı, ben uyandım. Kabus gibi bir geceydi yani. O kadar uykusuzluk ve yorgunluktan sonra uyku hayalleri kurarken böyle bir gece geçirdim. Yine de sabah (6’da!!) uyanınca gelip sarılması, anneee demesi her şeyi unutturdu..o an için J

Uyku tulumunu kim bulduysa Allah kendisinden razı olsun. Üzerini açtı, üşüdü derdi yok, çorabı duruyor mu diye kontrol etme derdi yok. Giriyor içine ve sıcacık tüm gece..

Cuma günü Bodrum’a gidiyoruz Kurban Bayramı için. Yazlıkta olacağımız için de ısınma problemi yaşayabiliriz. Tulumumuz ve yeleklerimiz valizdeki en kıymetli eşyalar olacak. Umarım bayramda hava güzel olur ve tüm çocuklar hastalıksız atlatırlar tatili. Bayram dönüşü çok işimiz var. Buradaki arkadaşlarımızla buluşmamız gerekiyor, kasımın son haftası oyun grubu bizde toplanıyor, Sunacım gelecek, sonra Sedoşum ve Merve gelecek. Çok uzun süredir görmediğim arkadaşlarımla özlem gidereceğiz inşallah.

Şimdiden herkesin Bayramını kutluyorum. Çocuğuyla, eşiyle, sevdikleriyle güzel bir bayram ve tatil diliyorum herkes için.

HB

1 yorum:

ASLI dedi ki...

iyi bayramlar...
uyku tulumunu ben hic kullanmadim..gerek duymadim mi neden bilmiyorum..
sen en iyisi hep giydir ama :)))

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Recent News