http-equiv='refresh'/>

29 Ağustos 2013 Perşembe

19.08.2013 Minik bir Eren geldi dünyaya

Benim 1  yeğenim oldu. Bahadır’ın abisinin ikinci oğlu..Necdet Eren.
Buket ablam hamile olduğunu öğrendiği günün ertesinde anneciğini kaybetti. Bir yaşam biterken diğeri filizleniyordu. Rahmetli İffet teyze torununu göremedi. Ondan 7 ay önce vefat eden Necdet amca da…Hayat işte. Dedesinin adını alan minik Eren eminim onun gibi efendi olacaktır. Allah onların toprağını bol etsin, torunlarına da sağlıklı, mutlu, uzun bir ömür versin.

Eren aynı abisi gibi çok fotojenik. Çok güzel pozlar verdi bana ama ailesinin onayı olmadan paylaşmak istemedim. Karanlık çıkan bu fotoğraf uygun gibi o bakımdan. Kemerli burnumu göze sokma pahasına…

Haftasonu miniğimizi görmeye gittik İstanbul’a. Daha 1 haftalık bile değildi. Miniminnacık. Resmen unutmuşum minik bebeği, onu kucaklamasını, ağlarken susturmasını. Buket ablam artık iki çocuklu hayatla karşı karşıya. Kağan’ın tersine umarım Eren kolik sancıları çekmez ve yine onun aksine umarım iştahlı bir bebek olur. Kendisinin de en büyük dileği bu.

HB

6 yorum:

Unknown dedi ki...

Hoşgelmiş dünyaya :)

yakışmış sana da mink bebek tekrar, arayı fazla açmayın bence :)

kötü haber; genetik miras yüzünden ikinci çocuklar da genelde ilkini takip ediyormuş. umarım genellemeyi bozar Necdet Eren, annesini yormaz-üzmez :)

SadeAnne dedi ki...

Eyvah o zaman,Buket ablam yemekten ben de uyku+yemekten çekeceğim yine epeyce :) Sağlıklı olsunlar da..Doğru diyorsun canım arayı çok açmamalı, biraz cesaret lazım bana.

ömerinannesi dedi ki...

Ayy bayiliyorum bebeklere ba yi li yo rumm saglikla buyusun insallah mis gibi kokar o simdi! Haticecim is durumu yuzunden hizlica goz atiyorum postlar harika olmus bilhassa Barcelona yazilarini detayli okuyacagim ilk firsatta eline saglik!

AdanınAnnesi dedi ki...

uzun ömürlü olsun Eren

fotoğraf harika!!!!

SadeAnne dedi ki...

Figen;sağol canım amin. Ömer bebeklikten çıktı artık, madem çok seviyorsun... :) İşleri tahmin edebiliyorum, izin dönüşü çok fenayız. Ben de okumak istediğim yazıları hep erteliyorum. Çok öptüm seni.

SadeAnne dedi ki...

Emre; çok teşekkürler amin inşallah.

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Recent News