http-equiv='refresh'/>

7 Aralık 2011 Çarşamba

Filin banyo zamanı geldi


Çok geç kaldım yazmakta ama hiç bahsetmeden de geçebileceğim bir şey değil. Geç olsun güç olmasın..

Telefonlarımız ile yapamadığımız şey yok artık. Masal okumak da bunlardan biri. Filin Banyosu (Elephant’s Bath) application store’da görmekten gurur duyduğum bir masal uygulaması. Boyutundan dolayı telefon üzerinden indirmeye izin vermiyor. Bilgisayar ile bağlanarak yüklenmesi gerekiyor. İnternet bağlantım olmadığı için ben henüz yükleyemedim. En kısa sürede bağlantı olan bir yerde halledeceğim.



·         Filin Banyosu 1-10 yaş arası çocuklar için yazılmış. Dolayısıyla geniş bir kitleye hitap ediyor.
·         Orijinali İngilizce olmakla birlikte Türkçe çevirisi de bulunuyor. Seslendirmeler de her iki dilde de yapılmış.
·         Masal interaktif olduğu için çocuklar için çok eğlenceli.
·         Yazar Alasdair Turner’in kızı Zara’yı anlatan bir masal.
·         Resimleyen OİP, programlarayan Deniz A.S.Çetin yani Özgür Anne

Şimdi android telefonu olanlar, iphone’u olanlar ve ipad’i olanlar hemen linklere tıklayıp bu eğlendirici ve keyifli masalı indirsinler! Sadece çocuklar için değil, biz de çok seveceğiz eminim ki..

HB

4 yorum:

Deli Anne dedi ki...

Biz çok sevdik.. ben de yazacağım daha bunu.. peah benim hızıma..

SadeAnne dedi ki...

Senin kaleminden okumak ayrı bi güzel olacak. Ben bir de programı yükleme kısmında cok geç kaldım

ASLI dedi ki...

indiricem meraktan catliyorum :)

Hayat Cafe Tarifleri dedi ki...

Süpermiş !
Hemen indirmeliyim.
Sevgiler canım
Takibindeyim.

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Recent News