http-equiv='refresh'/>

29 Mart 2013 Cuma

23 Nisan Planlarını Alalım

Bu biraz iç dökme yazısı olacak, şimdiden söyleyeyim. Şikayetim var, kırgınım, hayalkırıklığı içindeyim. Şöyle ki; 23 nisan Salı gününe denk geliyor ya, ben hiç tatil planı yapmamıştım o hafta için. Çünkü 20-24 arası benim işlerimin yoğun olduğu zamanlardır. 22 nisanda gelir paşa paşa çalışırız diyordum. Ta ki bir arkadaşımızdan Kapadokya’ya gidelim teklifi alana kadar. Ne zamandır merak ediyorum oraları, çalışmam da lazım ama gitsek çok eğlenceli olur. 2 aile, onların da Eda yaşında çocukları var üstelik. İstanbul’a cumadan gideriz, Cumartesi uçakla Nevşehir’e. Gün sayısı da çok, rahat rahat gezeriz. Bol bol fotoğraf çekeriz. Bahadır’a sordum, tamam olur dedi. Ben bu coşkuyla doğru yöneticime koştum ve izin istedim. İşlerimi ayarlayacağım söz, o güne kadar bitiririm dedim. Onu da ikna ettim. Geliyoruz diye arkadaşıma haber verdim. Bahadır daha aynı akşam başladı, ya gitmeyelim Kapadokya’ya, bıdı bıdı bıdı. En sonunda yamuk yaptı ve annemlerin yanına Bodrum’a gidelim, diğerini boşver dedi. Daha doğrusu tam böyle de demedi, birazcık daha net konuştu. Gidemeyişimize mi üzüleyim, arkadaşıma mahçup olduğuma mı bilemedim.



Biz böyleyiz işte. Tatil planı yapacaksak ya gittiğimiz yerde deniz olacak ya da akraba, eş dost görmeye gideceğiz. Başka türlüsü olmuyor. Güneydoğu Anadolu turu yapalım diyorum. Mardin, Urfa, Antakya, Gaziantep, Hasankeyf. Öyle merak ediyorum ki oraları. Oralara gideceğimize Elazığ’a gidip akraba görelim. Yazın kısmetse Barselona’ya gidiyoruz ya, bu bir mucize bizim için. Nasıl başardım ki ikna etmeyi!

Madem öyle ben de Bodrum’da değişik neler yapabiliriz diye düşüneyim dedim. Bodrum cennet zaten ve gezilecek bir sürü yer var ama hiç görmediğim yerleri gezmek istiyorum asıl. Yolumuzun üzerinede Efes var, oraya gidebiliriz. Bir de senelerdir bir türlü Bodrum Kalesine ve müzeye gitmek nasip olmadı. Orası gezilebilir.

Aslında Ankara’yı çok ama çok özledim. Ben bunu da bir önereyim Bahadır’a. Bizim planlar değişir mi bilmem ama tatili değerlendirip gezecekler varsa benim yerime de bol bol gezip, yiyip içsinler. Bir de fotoğraf çekip paylaşırlarsa ne ala...

HB

Not: Fotoğraflar internetten alınmıştır.ne yazık ki :( 

0 yorum:

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Recent News