http-equiv='refresh'/>

7 Mart 2013 Perşembe

Hortlayan Mevzu:Birlikte Uyumak

Minicik çocuk deyip geçmeyin. Eşle uyumaktan daha zordur çocukla aynı yatakta uyumak. Neden mi?


Çift kişilik yatakta ufacık bir alana sıkışırsınız.
“Anne sarıl bana!!”

İstediğiniz tarafa dönerek uyuma şansınız yoktur.
“Arkanı dönme anne!!”

Eskiden sosyal medyada en aktif olduğunuz saatler artık son bulmuştur. Telefonun ışığı yandığı anda duyacağınız şey bellidir çünkü.
“Neye bakıyorsun?”

Uyutmaya çalıştığınız minik gözlerini kapamak yerine tam sizin yüzünüze gözlerini diktiği için sizin uyuyormuş numarası yapmanız zorunludur. Uyuyor numarası...Numara 2 dakikada olur gerçek.

Tüm gece “üzeri açıldı mı” uyandırma düşüncesi tıkır tıkır çalışır. Kendi yatağında olsa üzeri açık maçık uyurken anne yanında sıcacık uyur. Su uyur, düşman uyumaz burda olur “çocuk uyur anne uyumaz”.


Yaklaşık 10 aydır yatağında uyuyan çocuk yine bu hale geldiyse bunun da tek bir sorumlusu vardır: HASTALIK!
Düşmeyen ateş+titremekten uyuyamayan çocuk+nöbet tutan anne = Birlikte uyuma

Buna kolayca alışan çocuğun eski düzene döndürülmesi ise bu kadar basit değil. Hele ki “ben seni çok özledim anne, sana sarılıp uyumak istiyorum” cümleleri duyarken.

HB

2 yorum:

AdanınAnnesi dedi ki...

Haticee
ayni dertten yakiniyorum yine.
gecen yil her gece sabaha karsi odasindan alip salona tasidim. orada uyuduk. sonra odasina yer yatagi yaptim ohh dedik
3 aydir evdeyim ve yine hergece uyanip salona gidiyoruz. :( cok sıkıldım bu durumdan cidden. uyanip yastik diyor oda diyor. koltuklarda yatiyoruz ikimiz ve resmen aliskanlik yapti.

SadeAnne dedi ki...

Çok kolay alışıyorlar ama geri döndürmesi de o kadar zor oluyor ki. Ne zaman deliksiz uyuruz dersin?? :(

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Recent News