http-equiv='refresh'/>

7 Temmuz 2014 Pazartesi

Film önerisi: Ejderhanı Nasıl Eğitirsin

Animasyon seviyorsanız şiddetle tavsiye edilir. Ve bu nedenle de aslında film hakkında detay yazmak istemiyorum. Ben hiç konusunu bilmeden seyrettim ve çok keyif aldım.
İlk film 2010 yapımı. Ben henüz izleyebildim. Gecenin Öfkesi isimli neslinin son örneği olan ejderha ile Berk Adası kralının oğlu Hıçkıdık arasındaki dostluk ve sonucunda tüm adanın kaderinin değişimini konu ediniyor. Hemen üstüne de sinemaya gidip devamı niteliğindeki Ejderhanı Nasıl Eğitirsin 2’yi seyrettik. Uzun süredir sinemada animasyon filmlere bilet alıyoruz. Sinema hobimi Eda için icra ediyorum adeta artık. Durumdan hiç de şikayetçi değilim, çünkü nefis filmler yapılıyor ve dün gittiğimiz bu film son zamanlarda izlediklerim içinde en heyecanlısı ve sürükleyicisi idi. Hiçbir anında sıkılmadım.

Salon genellikle babalar ve çocuklar şeklindeydi, sebebini pek anlamadım. Bence anneler bu tercihle birlikte çok şey kaçırmışlar. 
Filmin içine bir sürü mesaj sıkıştırılmış elbette. Bana kalırsa en güzeli çocuklara kulak vermenin, onları ciddiye almanın ne kadar önemli olduğuydu.



Ejderhalar o kadar sevimliydiler ki keşke günümüzde de yaşıyor olsalar diye saçma bir düşünce ile izledim.



Not: Kız çocukları sevmez diye düşünmeyin, Eda bayıldı. 

5 yorum:

Unknown dedi ki...

2sinin ciktigindan haberim yoktu iyi oldu ogrendigim.ilkini cok ovuldugu icin seyretmis oglum en az uc kere daha izledi.sinema yolu gozuktu desene😀

Esra Atesakin dedi ki...

Biz de gittik, harikaydı. Son zamanlarda animasyondan başka film izleyemez olduk ama olsun onlarla böyle güzel anlar paylaşmak muhteşem bir his :)

SadeAnne dedi ki...

Sezo bigo; kesin gözüksün biz bayıldık. Yalnız 3 boyutlusu içimde kaldı çok daha güzel olabilir.
Esra Atesakin; bence de çok keyifli. Ne güzel filmler yapılıyor, çocuklardan daha çok merak eder hale geldik :)

sevgili günlük dedi ki...

4 yaşa uygun mu sizce?

SadeAnne dedi ki...

Evet bence uygun. Öldürme, kan akıtma gibi şeyler yok içinde ve dostluk, barış mesajları içeriyor.

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Recent News