http-equiv='refresh'/>

27 Eylül 2013 Cuma

Eylül ayı hastalık seyri

Hastalıklara hızlı bir giriş yaptık. Hızlı da bir çıkış olsa ne güzel olurdu. Eda’nın ateşli, kusmalı boğaz enfeksiyonundan sonra neyse ki antibiyotik iyi geldi. Birkaç gün süren ishalle mikropları attı çok şükür. Evde biri hastalanınca mikrop sıçrayıcı bir tavırla herkesi dağıtıyor. İlk kurban bendim. Ama işin aslı benimki Eda’dan sıçramadı. Ya ofisteki griballerden ya da toplantıda klimayı 15 dereceye ayarlama cüreti gösteren çalışma arkadaşlarım sayesinde, bilmiyorum, çok fena nezle oldum. Burun çeşme, baş kazan 1 haftaya yakın süründüm. O haldeyken bir de İstanbul seyahati yaptım. Dinlenmeden iyileşme süresi az uzadı. Nezle bulaşmazsa rahat edemez. Tam İtalya seyahati öncesi Bahadır kaptı bu kez şifayı. Benimkiyle birebir aynı. Suçlu tamamen belli yani. Hadi nezlenin süresi belli, 1 hafta veya ilaçla 7 gün. Ama artık hayatımızda okul var ve Eda orada türlü mikropla karşılaşma ihtimaline sahip. Dün baktım öksürük başlamış. Hemen bal, mesir macunu, çay üçlemesi ile rahatlatalım biraz dedik ama ne yaparsak yapalım bu kış böyle geçeceği şimdiden belli oldu. Allah beterlerinden korusun.




Eylül ayı hastalık seyrimiz böyle. Ekim-kasım ve devamında aşağılarda düz çizgiler olsun inşallah.

HB

3 yorum:

Unknown dedi ki...

ahh hepinize geçmiş olsun Haticecim. Dafne de 2. turunu yaşadı hastalıkta. doktorunun "3 haftada bir hasta oluşuna alışmanız lazım" sözü bana korkutucu geliyorken, döngünün daha sık olacagını dusunmeye basladım.
zaten evde bir kişiye geldi mi bütün aileyi gezmeden bitmiyor :)

AdanınAnnesi dedi ki...

Gecmiş olsun
Bence bol vitamini hiç kesme

SadeAnne dedi ki...

Burcu; çok teşekkürler. Umarım öyle olmaz ama bu geçişler en tehlikeli zamanlar. Perşembeleri korkmaya başladım ben artık, hep haftasonuna doğru Eda'da bir öksürük, bir hapşurma başlıyor.

Emre; çok teşekkürler. Her gün içmeye çalışıyorum.

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Recent News