http-equiv='refresh'/>

31 Ağustos 2012 Cuma

Benim Terliksi Kızım

Seneye parmak arası terlik almak şart oldu

Nereden geliyor bu kızın terlik takıntısı bilmiyorum. Evlenmeden önce aldığım ve şimdiye kadar bir kez bile ayağıma sürmediğim süslü püslü, zevksiz ev terlikleri içinde şimdi Eda’nın minik ayakları kayboluyor. Ne zaman o terlikleri bulsa yan yana dizer, sırayla hepsini giyip evin içinde dolaşır. Sadece terlik de değil aslında benim ayakkabılarımı giymeye de hevesi büyük. Bayram günü benim ayakkabılarımı ele geçirmiş. Ben topuklularla zor yürürken küçük hanım şimdiden topuklu ayakkabıyla yürüme denemelerine girmiş bile. Her kadın gibi ayakkabıya düşkün olacak büyüdüğünde muhtemelen. Bu onun göstergesi değil mi?


Babasının desteğiyle ayakta duran, buna rağmen "ne bakıyorsunuz, tuhaf bir şey mi var" bakışı atan Eda

Ayakkabıya verdiği önem ve gösterdiği beğeniye rağmen kıyafet konusunda da bir o kadar özensiz. Evet, yeni bir kıyafet alındığında seviniyor, hemen üstüne giymek istiyor ama o kadar. Giyinmek onun için çok zor bir iş. Diyelim ki üstünü kirletti, terledi, bir şey oldu. Üzerindekini çıkarıp yenisini giydirene kadar kırk takla atıyorum bazen. O kolları kaldırmıyor yukarı, sımsıkı aşağıda tutuyor. Eda’ya elbise alanlara üzülerek söylemeliyim ki bu şartlar altında en fazla 2 ya da 3 kere giymiştir aldığınız elbiseyi. Bir çoğu o kadar bile giyilmeden küçüldü malesef. Eda’ya hediye alacaksanız hiç öyle şeylere masraf yapmayın. Ona en güzel hediye atlet ya da bir çift terlik :) Yazın evdeyken tüm gün atlet ve şortla gezdi neredeyse. Bakalım kışın o kalın kıyafetleri nasıl giyecek bu kadar giysisizliği severken.

HB

7 yorum:

AdanınAnnesi dedi ki...

:) Haticecim aynı kaderi paylaşıyoruz
Neden bilmiyorum ama giyinmek bizde de çook büyük sorun. Feryat figan ağlıyor giyinirken.

Eda galiba süslü bir kız olacak. Şimdiden hazırlıklara başla derim ben :P

Unknown dedi ki...

bizimki kendine özen konusunda çok bilmiş,aslan burcu olmasını etkisi olabilir :)erkek çocuklarını bu denli giysiye meraklı olduğunu bilmezdim oğlumda gördüm.
Eda olaya ayaktan başlamış ama gerisi gelir o şimdi inatlaştığından giymiyordur yoksa süslü olacaktır gibi geliyor:)

Deli Anne dedi ki...

bildiğim hemen hemen tüm kızlar sever anne terliklerini :)

Adsız dedi ki...

Ayakkabı takıntısı kadınlarda doğuştan gelen bir özellik sanırım. Biz de durumlar pek farklı değil anlayacağın. :) (çalıboceği)

SadeAnne dedi ki...

Adanın Annesi; oyunları bölünüyor diye herhalde zor geliyor giyinmek. Yandık valla canım :)


sezobigo; muhtemelen yavaş yavaş yukarıya yayılıyordur :) artık erkekler de giyimine özen gösteriyor. Aslan burcuysa kesin bakımlı olacaktır :)


Deli Annem; eskiden korkardık anne terliğinden, şimdi farklı amaçlarla kullanılıyor :)


Çalıböceği; kesin yaradılıştan canım. bizim suçumuz yok :)

Süreyya dedi ki...

Okurken sanki okuduğum kendi kızım gibi geldi :)) Topuklu,süslü püslü ayakkabılar,terlikler :)) Kıyafetsiz dolaşma isteği :)) Bir de bu tişörtten aynısı Rüya'da da var,bu kadar olur yani :)) Çok süslüler bu minikler çok :))

SadeAnne dedi ki...

Büyüdükçe daha da artarak devam ediyor desenize :)
Kız değiller mi hepsi aynı bu minik cadıların :))

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Recent News