http-equiv='refresh'/>

6 Haziran 2014 Cuma

Uzun! Daha uzun.. Sıcak! Daha sıcak!!

Haziran ayında ilk kez çizme giymiş SadeAnne hepinizi sevgiyle selamlıyor. Bunalımdayım herkes gibi. Güneşi özledim. Güneş gözlüğüm kullanımsızlıktan paslanacak. Haziranın ilk haftası Çeşme ile sezon açılışı yaptığımız günleri özledim. En azından haziranın son haftası gidelim diyoruz ama hiç tatil moduna giremiyorum.
Bir de açıklama geldi; artık Türkiye yarı tropik iklim sisteminde kabul edilmeliymiş.

İTÜ Meteoroloji Mühendisliği Bölümü Öğretim Üyesi Prof. Dr. Şen, Türkiye'nin, küresel iklim değişikliği nedeniyle artık 'yarı tropik iklim' sisteminde kabul edilmesi gerektiğini söyledi.

Doğru tabi, dün Ankara’da ne sel olmuş! Endonezya’dan farkımız kalmadı. Kendimizi buna hazırlamalıyız herhalde. Neyse elbet yaz gelecek ve ben bu aralar takık olduğum uzun elbiseleri giyeceğim.






Şu elbiselere baksanıza ne kadar şık ve rahat olur insan bunların içinde. Moda bloggerlığına soyunmuş değilim. Ama yarın öbür gün inşallah Eda büyüdüğünde artık bebek ve çocuk konuları ilgi alanımdan çıkacağından belki alanımı oraya yöneltebilirim. Şaka tabi. Haaa bu arada tam da şimdi bir duyum aldım; bu yaz çok sıcak geçecekmiş. Öyle serin ve yağmurlu geçen baharların arkası çok çok sıcak yazlar olurmuş. Havayı koklayan anne. Bak şimdiden buraya yazıyorum, kendime not olsun. O zaman da aman çok sıcak, sıcaklar bunalttı demek yok. Giyersin elbiseni bulursun bir gölge ya da klimalı bir yer oturursun. Şikayet yasak.


HB

2 yorum:

Unknown dedi ki...

doğumgünü partisinde gördük sanırım yeni elbiseni :) güle güle giy. sen uzun boylu ve ince oldugun icin cok yakısmıs.
bu sene havalar gerçekten sabırları zorladı. zaten okula alışmanın ilk senesi zor geçecek derken bir de son zamanların en dengesiz hava koşullarıyla savaştı minikler.
seneye daha güzel hava, daha sağlıklı bir yıl karşılasın onları insallah :)

SadeAnne dedi ki...

Canım o benim kınamda giydiğim elbisemdi. Şimdi düşünüyorum da ne kadar sade bir elbise giymişim. Boşuna SadeAnne demiyorum kendime :) Günlük bir elbise seçer mi insan kına için :))
Sonunda yaz geldi gibi. Umarım hepimiz için güzel geçer.

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Recent News