http-equiv='refresh'/>

7 Aralık 2010 Salı

Öpmeden sevseniz olmaz mı!!

Eda doğmadan önce bu konuyu bu kadar önemseyeceğimi düşünmezdim ama insan kendi çocuğu olunca fazlasıyla titiz davranıyormuş. Geçenlerde Eda'yı kanguruya koyup markete gittim. Kasiyer kızlar şapur şupur yanaklarından ellerinden öpmeye başladılar. En sonunda uyarmak zorunda kaldım. Çocuğun elleri sürekli ağzında öpmeyin lütfen dedim. Paraya dokunuyorlar devamlı,elleri de temiz değil. Nasıl düşünemiyorlar anlamış değilim. Tanımadığım bebekleri asla öpmezdim,dokunmazdım bile. Şimdi artık tanıdık diye ayırt etmeksizin hiçbir bebeği öpmüyorum. Daha bağışıklık sistemleri oluşmadığından bu onlar için çok tehlikeli. Kolayca mikrop kapabiliyorlar. Salgılarla temas nedeniyle bulaşan hastalıklar da var. Söz konusu bebekler olduğunda bu çok daha kolay oluyor.
Bebekleri gerçekten sevmek isteyenler bunu öperek değil öpmeden yaparlar aslında.
Keşke herkes bu konuda duyarlı olsa...

0 yorum:

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Recent News