http-equiv='refresh'/>

15 Ekim 2014 Çarşamba

Yurtiçi Kargo Gökkuşağı Şubesi Şiddetle Şikayet

Adamları kendi içlerindeki yetkili mercilerine şikayet ettim ama bir sonuç alabildim mi? Hayır. Ben de bloğuma şikayet edeyim ki herkes bilsin bu kargo şirketinin nasıl hizmet verdiğini ve müşterisine nasıl yaklaştığını dedim. Geçen hafta Bozcaada’da doğal mayalı ekmek yapan ve taze taze müşterilerine yollayan ancak siparişi sıraya alma, hazırlama ve gönderme süreci 3-4 ay gibi uzun olan sevgili Alishiro’dan güzel bir mesaj aldım. Ekmeklerim kargoya verilmişti. Aylar süren bekleyiş 2 gün sonra sona erecekti. Yurtiçi Kargo taş koymasaydı tabi. 6.gün sonunda kargom hala şubede bekletiliyordu. Sonunda Ali beyin de isteği ile paketi teslim almayıp geri göndermek zorundaydım. Tazeliğini yitirmişti çünkü. Her gün paketler dağıtıma çıkıyor, yetişmiyor, tekrar şubeye indiriliyor ve ertesi gün aynı döngüye giriyor. 6 gün değil 16 gün olsa belki de hala ekmeğimi bekliyor olacaktım. Yoğunluk bahaneleri de çok komik. Bayram nedeniyle böyle olmuş. Aras Kargo ve diğerlerine bayram uğramamış anlaşılan.

Neyse o öyle geri gitti. Ekmeğimin tekrar hazırlanıp gönderilmesini bekliyorum şimdi. Umarım Yurtiçi Kargo ile göndermezler. Çünkü aynı şeyleri yaşayacağım tescillenmiş oldu. Şöyle ki; bu vaka yaşanmadan yani ben paketimi beklerken internetten bir sipariş vermiştim. Çatlak kremi, şampuan vs.11 ekimde gönderilmiş. Bugün dağıtım yapan adamla görüştüm. Bugüne yetişmeyecekmiş. Tabi baya sinirlendim ve söylendim. Sadece 3 gündür ellerindeymiş, yetişmiyormuş ne yapabilirmiş. Genel Merkezlerini aradım, kesinlikle telefonla ulaşmak mümkün değil. Sitelerinden şikayet formu doldurdum, dönüş olmadı. Dağıtımı yapan Gökkuşağı Şube’yi aradım. Çıkan kıza yetkili kişi kim onunla görüşmek istiyorum diyorum. Dağıtımda kargonuz diyor. Algı sıfır. Yetkili isimin yaklaşımı ise daha da vahim. Çok yoğunlarmış, yetişemiyorlarmış, ne yapsınlarmış. İstediğim yere şikayet edebilirmişim. Adama bir küfür etmediğim kaldı ama hiçbir özür yok, hemen hallediyorum yaklaşımı yok. Tam tersi durum bu daha çok beklersin diyor. İçinde bozulacak bir ürün olsa peki sorusuna bile olabilir diye yanıt veren bir yetkili.

Yapılabilecek şeylerse, en garantisi Yurtiçi Kargo gördüğümde uzak durmak veya kargomu paşa paşa gidip şubeden almak. Ki bu da onların işine gelecek yöntem. Ayaklarına gelen müşteriler. Ne hoş değil mi!?!


HB

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Ben de genelde yurtiçi kargoyu kullanırım. Ve pek sorun yaşamadım. Bizim özlüce Şubesi özellikle. Beni de tanıdıkları için çok yardımcı olurlar. Mesela iade kargo için sıra bekletmezler bırakır çıkarım. Onlar gönderir. Hatta ödemeli kargomu göndermişlikleri bile var.ben parasını sonradan vermiştim. Bence subeden kaynaklanıyor olabilir bu sorun.

SadeAnne dedi ki...

Evet ben de başlarda şubeyle ilgisi olduğunu düşündüm çünkü neticede 1 gün içinde başka bir şehirden Bursa'ya geliyordu. Ancak sonradan Genel merkezleri dahil kimse bir çözüm üretmediği için tüm şirketi suçlu buldum. Neticede şube de hatalı olsa gerekli uyarıyı yapıp teslimatı hızlandırmaları gerekirdi. Umarım bundan sonrakilerde çeki düzen verirler.

Adsız dedi ki...

haklısın. sonuçta bir marka adı var, bunun denetimi kalitesinin devamlılığı nerede, değil mi? sorgulanmalı.

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Recent News