http-equiv='refresh'/>

6 Temmuz 2012 Cuma

Nasıl Geldim Buraya-4


Bardakta süt içenler

Böyle bir grup insan var evet. Bardak diyorlar başka bir şey demiyorlar. Oysa paketinden içseler bir şey olacak sanki sütü. Bu insanları öğrenmek sana ne kazandıracak bilmiyorum ama o tip davranış sergileyenlerin karakteristik özellikleriyle ilgili bir proje çalışman falan var herhalde.

Deli olduğumu düşünüyorsunuz ama

Ama ne? Sen de şüphe ettin değil mi kendinden? Bak devamını getirememişsin işte.

Eski karının yeni kadını kıskanması karikatür

Eski karı-yeni kadın...Yeni kadın henüz karısı olamamış anlaşılan. Yeni kadın diyor zaten, sevgili değil, eş değil. Pek kıskanılacak bir durum yok gibi geldi bana. Zaten boşanmış, bitmiş gitmiş, kıskanılacak yanı mı kalmış!

Gülmeyi de beceremiyorum üzülmeyi de

Ah kuzuuum! Tam olarak nasıl bir ruh hali içindesin sen? Üzülmeyi becermeye gerek yok zaten, aman üzüntüler uzak dursun. Gülmen için de şöyle bir önerim var...Muhtemelen açılış sayfan olan google’a “komik videolar” yaz, birkaç tanesini izle bakalım. Arama yapmayı bildiğine eminim, hiç olmazsa bunu becerebilirsin bence. Bir de arkadaş çevreni gözden mi geçirsen acaba? Onlarla dertleşmek yerine buralarda çare aradığına göre burada da bir sorun var.

Hayal etmekle ilgili dövme

Bence vazgeç sen bu işten. Hayal gücün çok geniş olsa zaten böyle bir arama yapmadan kendin tasarlamıştın. Hayal gücün kuvvetli değil madem ne yapacaksın hayal etmekle ilgili dövmeyi? Seni anlatan bir şeyler bulmalısın bana kalırsa. Ya da ben seni şu bizim sevimli dövmeciye yönlendireyim. O sana hemen hayal etmekle ilgili bir dövme hayal eder :)

Körfez bar yine kalabalık

Siz facebook’ta durum bildirimi yapacağınıza veya tweet atacağınıza google’da arama yapmışsınız yanlışlıkla. Üzülmeyin, Körfez Bar hep kalabalık olur zaten. Şimdi yeniden yazın gitsin. Yazmayacaksanız haber verin de ben kullanayım bari.

Ağrı eşiği 2012

Arşivde son 5 yılın ağrı eşiği oranları var ama 2012’ ninkilere ben de ulaşamadım. Yıl sonunu beklemek gerekiyor olabilir. Siz kendiniz için aylık olarak kaydını tutun da bakalım yıllar içindeki değişimi nasıl olmuş kontrol edersiniz.

Little swimmers kullanım tarihi geçmiş

Nasıl yani? Onların son kullanma tarihi de mi oluyor? Zaten yeterince pahalı ve tek kullanımlık olduğu için paket hemen bitiyor. Bir de son kullanma tarihi çıkarmayın başımıza. Ayrıca tarihi geçse ne olacak ki, bozuk mayo giymekten bir şey olmaz.

Arama sonucunda işe yarar bir şeyler bulanlar için seviniyorum ama bu anlamda sıkıcısınız kabul edin. Eğlenceli aramalara devam :)

HB

0 yorum:

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Recent News